w126 puhaltimenmoottori
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
w126 puhaltimenmoottori
elikkäs moottorille ei tule virtaa. pistokkeeseen lyö mittarit niin nollaa näyttää. hyppylangalla testattu moottori toimivaksi. Sulakkeet tarkistettu. Lämmityslaitteet nopeuden vastus oli murskana ja hommattu uusi. Sinne ei kyllä virtaa tule kuin koittaa mitata.
500SEL, -82 kyseessä.
500SEL, -82 kyseessä.
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
Sulakerasian kannessa on selitteet sulakkeille paperilapulla. Kyllä, Saksaksi, mutta käännäppä puolta. Omassa ainakin löytyi englannin selitteet toiselta puole.tuoppiluo2 kirjoitti:mmm.. No mikäs se sulake niistä on? olen kyllä kaikki tarkistanut
http://aijaa.com/Z19BIm
w126 300SE 1986
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
Muistaakseni järjestelmässä on lämpöanturi, joka mittaa jäähdytysnesteen lämpötilaa. Ei pitäisi olla juurikaan vaikutusta esim. lämpimästä tallista lähdettäessä tai kesällä. Eli puhaltimen moottori kytkeytyy viiveellä lämpötilan mukaan.tuoppiluo2 kirjoitti:Akusta vetää johdot suoraan moottoriin niin lähtee hyrrään. eli moottori pitäisi olla kunnossa?
Severi: puhallintako ei saa muuten pyörimään jos kone on lämmin?
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
okei. Hommasin siihen juuri nopeuslämmittimen vastuksen joka oli aivan sökö ja huomasin, et siellä oli 2 johtoa irti jostain? ei siellä ainakaan ollut tämmöstä osaaseveri kirjoitti:Muistaakseni järjestelmässä on lämpöanturi, joka mittaa jäähdytysnesteen lämpötilaa. Ei pitäisi olla juurikaan vaikutusta esim. lämpimästä tallista lähdettäessä tai kesällä. Eli puhaltimen moottori kytkeytyy viiveellä lämpötilan mukaan.tuoppiluo2 kirjoitti:Akusta vetää johdot suoraan moottoriin niin lähtee hyrrään. eli moottori pitäisi olla kunnossa?
Severi: puhallintako ei saa muuten pyörimään jos kone on lämmin?
http://www.ebay.de/itm/Widerstand-Zusat ... 0859201432
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
Mutta pitäähän tämä puhallin muutenkin lähtiä pyörimään napista, vaikka auto ei ole edes käynnissä? Nyt ostin toisen namiskan, nii eipä siellä tapahtunut mitään. Olisko hansalokeron alla oleva boksi sökönä?severi kirjoitti:Automaatti-ilmastoinnin ollessa kyseessä puhaltimen moottori lähtee pyörimään vasta sitten, kun auton moottori on lämmennyt jonkin verran. Olihan tämä huomioitu.
Mulla oli kasissa etuvastus sökö, niin eipä puhunut lämppäri mitään. Ja outomaatti-ilmastointi kyseessä. Etuvastus on moottorin kanssa saman kannen takana apumiehen jalkatilan katossa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.11.2011 16:11
- Paikkakunta: Kokkola
Minulla ainakin lähtee tuossa automaatti-ilmastoidussa W126:ssa Lämppärin puhallin pyörimään kun virrat on hetken päällä, ei tarvitse edes laittaa käyntiin.severi kirjoitti:Automaatti-ilmastoinnin ollessa kyseessä puhaltimen moottori lähtee pyörimään vasta sitten, kun auton moottori on lämmennyt jonkin verran. Olihan tämä huomioitu.
Omassa toimii noin vain silloin kun ulkolämpötila on plussan puolella. Lie alettava hakemaan omasta vikaa...tango kirjoitti:Minulla ainakin lähtee tuossa automaatti-ilmastoidussa W126:ssa Lämppärin puhallin pyörimään kun virrat on hetken päällä, ei tarvitse edes laittaa käyntiin.severi kirjoitti:Automaatti-ilmastoinnin ollessa kyseessä puhaltimen moottori lähtee pyörimään vasta sitten, kun auton moottori on lämmennyt jonkin verran. Olihan tämä huomioitu.