om602 syötön ruuvvausta

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

om602 syötön ruuvvausta

Viesti Kirjoittaja aadolf »

nyt viho viimen sain aikaseksi ruuvvata tuota rönttää joka on ollunna laiskan sutjakka koko minulla olo ajan eli vuoden vaihteesta ja noi 30tkm :lol:
no kaks kierrosta pyörräytin molempia eli tyhjäkäyntiä ja syöttöruuvvia aukippäin :kuski:
kyllähän se piristy van ei vieläkkää putkesta anna juur mittää :cry:

sit jäi tuo tyhjäkäynti tuhanteen kierrokseen, en vissiin tarprrksi kääntäny sitä tyhjäkäytiruuvvia. saakos sitä säädettyyn siitä pumpunpäällä olevaa kelloa pyöräyttämällä, ja täähän on niät tomaattilootalla :shock:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29490
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pumpun takapäässä vaaka-asennossa olevaa kelloa tai ruuvia kääntämällä voi säätää tyhjäkäyntiä.
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

dealer kirjoitti:Pumpun takapäässä vaaka-asennossa olevaa kelloa tai ruuvia kääntämällä voi säätää tyhjäkäyntiä.
nii vuan kelloo siätämällä vaikutti enemmälti pykälä piällä tyhjäkäynttiin....
Eli luukku auki ja sijämmä sieltä.
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Joo luukun takkaa sääjetää käynti optimaalliseksi, jos pumpun ulkopuolelta pienentää käyntiä ni menee huonommaks ajonautinnot oli manuaali tai tomaatti.
E46 330D & E46 328i
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Ka eipä pienene tyhjäkäynti vaikka kuin ruuvvais persiistä sisältäpumpusta.... Ei kehvetti mäne tuas niiku römsöössä. Kellostakin on jo kierrokset tapissa, ja tyhjäkäynti reilu 1000. Jostain tiältä voorumilta luvin jotta pitäs sitä syöttöruuvvista seuraava siätö ylöspäin siättee jos kierrokset syötön lisäyksen jälkeen laskee hitaasti. Miehän löysäsin sitäkin kun se meinas hitaasti laskea. Se kyllä toimi.
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Kantaako "kaasuvipu" jo jostakin sulla? Mulla oli noin ja ihmettelin ko ei ruuvaus vaikuta.
E46 330D & E46 328i
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

[quoteDixon"]Kantaako "kaasuvipu" jo jostakin sulla? Mulla oli noin ja ihmettelin ko ei ruuvaus vaikuta.[/quote]

katos perkule :oops: syöttöpumpun päällä oleva vipu liian pitkäksi sääjetty.
Nytpä tuasennii pelaa niiku pitää.
Kiitos vinkistä :!:
aadolf
Viestit: 585
Liittynyt: 28.11.2010 12:13

Viesti Kirjoittaja aadolf »

Näläkä kasvaa syödessä....
Kokeilin lisätä vielä syöttöö, kun ei edellisen sääjön jälkeen edes voimasavuja antanu;)
Nyt vissiin jo reilu kolme kierroosta syöttöö lisätty ja tyhjäkäyntiruuvvi tapissa . Kaasuvivusto ei kanna eikä ota mihkään kiinni. Mut silti ei lykkää sauhua. Alavääntöä tuli kyllä lisää mut kierroksilla ei kummasta eroa. Eihän tuosta tietysti rakettia saa näillä eväillä..
Pitäs vissiin katella vielä ajotukset. Mihinkäs sitä hihnapyörän astemerkkiä piti kohistaa?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29490
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”