om603 käy viidellä lämpimänä

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

om603 käy viidellä lämpimänä

Viesti Kirjoittaja Shatter »

alkoi yhtäkkiä mersu nilkuttamaan yhdellä pytyllä lämpimänä niin mistähän lie voisi vikaa etsiä?

nilkutus voimistuu mitä enemmän lämmöt nousee/öpaineet laskee, mutta sitten taas yön jälkeen kun käynnistää kylmänä pelaa ihan normaalisti siihen asti että lämmöt nousee :roll:

kaikki suutinkäret vaihdoin jo uusiin siinä toivossa että suutin nalkkais, mutta mitään ei auttanut ja sama jatkuu, jäin sitten miettimään oisko mahdollista että venttiilinnostin olisi rikki eikä pelaa oikein kun öljyt kuumenee ja paineet laskee? kansiremontin jälkeen alkoi tekemään moista ilmiötä.

kierroksilla pelaa vallan mainiosti, tosin ei sillä enää viitsi ajaa kun lämpimänä liikennevaloissa tuntuu että auto hyppää toiselle kaistalle tai huonommat hampaat tippuu penkin alle, pari päivää ajoin ja kuulostelin niin tuntuu että alkaa vain pahentua..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tuli nuista venttiilinnostimista vielä mieleen että paineita tyhjentäessä osa nostimista hajosi ihan atomeiksi niin että jousi ja kuulakin tuli ulos eikä enää pysynyt kasassa, tuntui kuitenkin pelaavan kun taiteili ne takaisin kuppiin yhtenä palasena :roll:

ihan normaalia? Ei ainakaan ennen ole tullut vastaan tuommoista.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29490
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei niitä tartte puristella tai tyhjennellä remontissa.
Mieluummin laittaa kaikki uudet samalla, tai ei ainakaan tulisi mieleen kasata kertaalleen osiksi purkautunutta nostinta ... mutta en osaa sanoa onko vika nyt niissä :?
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Kun ei kellään näytä olevan antaa ajatuksia ilmoille niin mitenkä ois pumpun päätylaakeri? Sopis ainakin siinä mielessä että jättää yhtä pyttyä pois pelistä ja kierroksilla toimii normaalisti, mutta miten sitte kun kylmänä pelaa paremmin? Jos laakeri on väljä eikö yhden pytyn pitäisi yskiä kokoajan?

nyt tosin kun on jonkin verran ajellut ja perstuntumalla voi sanoa sen pahentuneen niin kylmänäkin alkanut käynti vavahteleen jonkin verran.

toisena iski tyhjäkäynnillä vatkaamisesta mieleen rikkinäinen kumityyny, se vaan ei puota yhtä pyttyä pois pelistä..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Kato ny hyvä mies ensinnä että mikä pytty siellä ei sytytä. Esikammiot tarkistettu? Tuus käväsee jokupäivä niin katotaan.
C250TDT -98
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”