Yhdestä suuttimesta vuoti pohjatiiviste sen verta että ensimmäiset piki klöntit ilmestyi suuttimen välistä näkyviin joten pohjatiivisteen vaihto oli ohjelmassa viikonloppuna.
Suutin irtosi varsin mukavasti, kiinnityspulttia 4-5mm auki, puoliminuuttia tyhjäkäyntiä ja suutin oli tapissaan. Tämän jälkeen irtosi helpohkosti pönkäämällä meisselillä siintä kiinnitystallasta ylös ja samalla nitkuttamalla polttoaineputkesta edes takaisin.
Huolellinen putsaus niin asennusreijälle, kierteille ja suuttimelle minkä varren raaputin mekaanisesti puhtaaksi ja suutinkärjen putsasin pelkästään rätillä ja ksyleenillä.
Asennus oli helppo, pultti upposin sormineen lähes pohjille ja suutin asettui 2 sormella pohjille asti. Suuttimen rungon rasvasin MB:n suosittamalla keraamisella rasvalla.
Ei muuta kuin auto käyntiin ja nyt se käydä rötköttää 3 pytyllä

Vikakoodeja ei tarjoile OBD2 lukijalla ja ScanXL ohjelmistolla minkäänlaista. Stari pitäisi olla tiistaina hallinnassa, mikäli FedExin seurantajärjestelmään on uskominen.
Uskaltaako tuota nyt pitää käynnissä, jos se suutin on vain tukossa ja putsaantuisi siintä sillä? Entä odotanko starin saapumista ja katson mitä sillä on kerrottavaa vai tilaanko suoraan uuden suuttimen?