auto saksasta osamaksulla
auto saksasta osamaksulla
Pystyykö suomalainen ostamaan auto saksalaisesta kaukasta osarilla? Luulisi että sielläkin autoja myydään osamaksulla,vai onko saksassa niin paljon paremmin asiat et autokauppaan mennään tukku käteistä mukana?
Tästä olisin kiinnostunut tietämään,kun hinku olisi lähteä sinne kaupoille, mutta täättä kotosuomessa on ton oman auton myynti niin ja näin
Tästä olisin kiinnostunut tietämään,kun hinku olisi lähteä sinne kaupoille, mutta täättä kotosuomessa on ton oman auton myynti niin ja näin
luulis pystyvän MUTTA rekisteristä poisto ja etenkin rekisteröinti täällä voip olla haasteellista kun sen tekijän tulis olla omistaja ...
pankista rahaa ??
pankista rahaa ??
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tervetuloa foorumille kukkis77
Perinteinen tämän foorumin ratkaisu ongelmaan on joustoluotto-tyyppinen rahoitusratkaisu pitkällä maksuajalla, jonka jälkeen käydään itse tai laitetaan asiamies Saksassa Turkkilaisen autoasiantuntijan autotarhaan valitsemaan se huippuvaihdokki, jonka mittarissa on auton iästä riippumatta maksimissaan 200 tuhatta kilometriä.
Sen jälkeen raportoidaan ahkerasti foorumille auton ominaisuuksista, jotka johtuvat kaikki Mercedes-Benzin siirtymisestä käyttämään halpamateriaaleja, kuten muovi. Uutteralla kunnostustyöllä tuliainen kuitenkin saadaan kunnostettua siihen kuntoon, että sillä pystytään kuskaamaan perheen ajot luotettavasti edullisen joustoluoton loppuun saakka.
Perinteinen tämän foorumin ratkaisu ongelmaan on joustoluotto-tyyppinen rahoitusratkaisu pitkällä maksuajalla, jonka jälkeen käydään itse tai laitetaan asiamies Saksassa Turkkilaisen autoasiantuntijan autotarhaan valitsemaan se huippuvaihdokki, jonka mittarissa on auton iästä riippumatta maksimissaan 200 tuhatta kilometriä.
Sen jälkeen raportoidaan ahkerasti foorumille auton ominaisuuksista, jotka johtuvat kaikki Mercedes-Benzin siirtymisestä käyttämään halpamateriaaleja, kuten muovi. Uutteralla kunnostustyöllä tuliainen kuitenkin saadaan kunnostettua siihen kuntoon, että sillä pystytään kuskaamaan perheen ajot luotettavasti edullisen joustoluoton loppuun saakka.
Kiitoksia vaan kovasti,eka mersu niin toivottavasti tulee ymmärrystä jos kyselen...Enemmän kokemustanois bemareista. MERSU kyllä tuntuu mukavalta kuhan vaaa laittelee sitä ensin itselle mieleisemmäksi.
Meissenkeri"]Tervetuloa foorumille kukkis77
Perinteinen tämän foorumin ratkaisu ongelmaan on joustoluotto-tyyppinen rahoitusratkaisu pitkällä maksuajalla, jonka jälkeen käydään itse tai laitetaan asiamies Saksassa Turkkilaisen autoasiantuntijan autotarhaan valitsemaan se huippuvaihdokki, jonka mittarissa on auton iästä riippumatta maksimissaan 200 tuhatta kilometriä.
Sen jälkeen raportoidaan ahkerasti foorumille auton ominaisuuksista, jotka johtuvat kaikki Mercedes-Benzin siirtymisestä käyttämään halpamateriaaleja, kuten muovi. Uutteralla kunnostustyöllä tuliainen kuitenkin saadaan kunnostettua siihen kuntoon, että sillä pystytään kuskaamaan perheen ajot luotettavasti edullisen joustoluoton loppuun saakka.[/quote]
Meissenkeri"]Tervetuloa foorumille kukkis77
Perinteinen tämän foorumin ratkaisu ongelmaan on joustoluotto-tyyppinen rahoitusratkaisu pitkällä maksuajalla, jonka jälkeen käydään itse tai laitetaan asiamies Saksassa Turkkilaisen autoasiantuntijan autotarhaan valitsemaan se huippuvaihdokki, jonka mittarissa on auton iästä riippumatta maksimissaan 200 tuhatta kilometriä.
Sen jälkeen raportoidaan ahkerasti foorumille auton ominaisuuksista, jotka johtuvat kaikki Mercedes-Benzin siirtymisestä käyttämään halpamateriaaleja, kuten muovi. Uutteralla kunnostustyöllä tuliainen kuitenkin saadaan kunnostettua siihen kuntoon, että sillä pystytään kuskaamaan perheen ajot luotettavasti edullisen joustoluoton loppuun saakka.[/quote]
Käsittääkseni Saksassa , kun ostat auton rahoituksella , niin se varsinainen rekisteriote jää omistajalle (pankki /rahoitusyhtiö). Autoon jää se pienempi rekisteriote .
Se iso rekisteriote (a4-koko) on siis kuin osakekirja , kenellä se on hallussa omistaa sen , vaikkei siitä luekaan hallussapitäjän nimeä.
Hieman epäilen , että Suomessa asuva saa tällä systeemillä rahoitusta ..
Se iso rekisteriote (a4-koko) on siis kuin osakekirja , kenellä se on hallussa omistaa sen , vaikkei siitä luekaan hallussapitäjän nimeä.
Hieman epäilen , että Suomessa asuva saa tällä systeemillä rahoitusta ..
Asiasta kukkaruukkuun. Yritys jossa työskentelen kuuluu saksalaiseen konserniin joten meillä on paljon reissuja saksaan. Yrityksen osoite ja pankkitili on suomessa. Tarvetta on ollut edulliselle mokkulalle joka saisi olla saksalaisen operaattorin.
Kerran kävin Hampurissa varmaankin neljän eri operaattorin myymälässä kyselemässä. Eivät myyneet mokkulaa laskutussopimuksella sillä perusteella että pitäisi olla: saksalainen pankkitili, yhteyshenkilö ja osoite.
En usko että autolainaakaan heltiää saksasta suomalaiselle koska se mokkulakin jäi sillä reissulla saamatta.
Kerran kävin Hampurissa varmaankin neljän eri operaattorin myymälässä kyselemässä. Eivät myyneet mokkulaa laskutussopimuksella sillä perusteella että pitäisi olla: saksalainen pankkitili, yhteyshenkilö ja osoite.
En usko että autolainaakaan heltiää saksasta suomalaiselle koska se mokkulakin jäi sillä reissulla saamatta.