Minä ku ehin jo kauhistella et valmiiksiko jo piloille meni tämä projekti..

pultithan tuohon vielä pitäis hakea, parempi lie uusilla kasata.
Eivät osanneet sanoa onko muuttunu, ennen kuulemma keppiasetelma aina suosiolla vaihdettu mut mahtaako niitä puslia saada jostain erikseen? Jotain 500€ pintaan ku koko häkkyrä on niin ei puhettakaan et vaihtuis.
Lupas Tähtihuollos samalla syynätä et löytyiskö tuohon alkuperäseen murheeseen vaivaa. Tällä kertaa eri mekaanikko, tosin ko herra kävi viimeks istumassa hallin puolella hytissä ja totes et kytkimes kyl selkee pykälä ettei pitkä ikäinen välttis ole. Muistivat vielä vaikka toista kertaa vasta siellä kävin "nii sulla oli se väyrynen jossa oli se outo nypytys jonka syytä ei löydä". Tiiä onko se nyt hyvä vai huono. Se vaiva tuskin kytkin/vp vaihdolla korjaantuu mut tuoreemmat vaivat toivottavasti.
Palatakseni nyt tohon alkuperäiseen vaivaan, vieläkin epäilen etupäätä vaikka siellä kaikki vähitään kerran uusittu. Ei vielä se mistä kitisin et pidemmän ajon jälkeen jarruttaessa väännättää rattia vasempaaan mut tänään kylän läpi ajellessa tuntu vetävän rattia oikealle, tuommoses ruuhka-ajan 30-40 vauhdissa. No sit ku sitä yritti oikein kokeilla, et rengasko tyhjä vai mikä väännättää nii kyllä se sit suoraan meni, eikä vedelly vaikka miten yritti jarrulla venkoilla. Enkä tätä ny jarruvaivana edelleenkään pitäis, alle puoltoista vuotta vanhat osat letkuista eteenpäin, sen jälkeen kahteen kertaan kaikki herkistely, jarrunesteet vaihdettu yms. niin jokuha siellä ränkkää mut ku ei vaan selkeesti mikään vieläkään oo väljä. Ainoa jotai vois vielä epäillä on kuskin puolen ylätukivarsi joka toissa kesänä motonetistä tuli haettua. Eipä siinäkään välystä oo, eli ainoa epäilyttävä on ostopaikka. Mut pidän etupää vaivana tuon selkeen ratin vääntelyn vuoksi, ei vaeltele jos napakka ote.
Siellä satasen kieppeillä ku nypyttely hellittää, niin pakko silti sanoa et on mukava kyyti jos sen jäljelle jääneen nypyttelyn yli pääsee.
Eipähän noita pintatöitä oo joutanu tehä tänäkään kesänä vaikka piti. Tehostimenpumpun hakureissulla tarjottiin saman värisestä pre-faceliftistä käytännössä virheetöntä ovea. Ylätiivisteiden alle en siinä kurkkinu mut ei ruostetta alareunoissa ja nurkissa. Värikin taitaa olla sama, tiedä tosin onko sävyssä jotain muutosta pre-/facelift välillä tullut tahi onko kuin montaa hopeaa sävyä väykkyfarkuissa käytetty. Ilmeisesti suoraan sopii tilalle? (Poislukien joku verhoilupaneelin reikä

). Oli vielä ihan kohtuu hinta et mahdollisesti se perheeseen lunastetaan. Jos talvella käyttäis takaluukun maalarilla, piankos sen ite vielä suihkis ku nyt ois vehkeet mut eipä oma kompura kunnon puhalluksiin piisaa. Eipä siinä ois ku apparin ovet, takaovessa ei mahdottomia ole ja se takaluukku. Ens kesänä vois kuskin etulokasuojan ottaa työn alle, sitä ei kuulemma saanu kunnolla puhallettua ja sieltä muovihelman alle jäävästä osasta taas korroosio alkaa paistaa.
Vielä ku ne sisävalot jaksais pähkiä, edelleen molempiin se 12V tulee mut ei nyt ole ollu inspiraatiota purkaa verhoiluja johtojen seuraamiseen. Kaaviota kaipailis, et saa linkittää.