Pappi kirjoitti:Yläreunaan siksi, että lämpö nousee ylöspäin. Samalla vie mukanaan kosteutta pois. Eilen kuivasin umpiota niin hiustenkuivaajalla sumuvalon reiästä ja imurilla vedin lämmintä ilmaa pois ajovalon reiästä...
Katotaan nyt vähän mitä tuohon keksii... Tympiä vaiva...
Jokseenkin tolleen mä olen aina tehnyt 1/2 tuntia ennen katsastusta kuivana päivänä, eikös se luekkin käyttöoppaassa, että noin pitää tehdä ennen katsastusta niin pysyy auto kunnossa
...jaa mulla taisi olla vähän rajummat korjausvehkeet eli kuumailmapuhallin ja paineilmakompura, mutta varovasti onnistu hyvin
Håkke kirjoitti:Siihen tiivistykseen voi käyttää myös huulirasva vaseliinia, sellaista joka ei turvota kumia. Tiivistää hyvin ja saa lasinkin vielä helposti irti.

kuulostaa aivan liian helpolta, eikös sitä vähän haasteita pitäisi olla
Leka kirjoitti:Service Informationin mukaan reiät tehdään läpivientikumeineen itse umpion ylä- ja alapuolelle
No ollaanpas mersulla perusteellisia, luulin että ainoastaan kuparikaapeli tarvitsee läpivientikumin, mutta jotta ilmavirrallekin laitetaan läpiviennit
Eikö ole hassua, että tuota suunnitteluvikaa, joka on ollut jo 123 tai ehkä aiemminkin, ei ole viekäkään vuonna 1998 tajuttu korjata ja laittaa niitä reikiä siihen valmiiksi
Jotkut tehtaat ne eivät voi myöntää virheitään, ei sitten millään...paljonkohan noiden reikien jälkiasennushinta on, tai saisiko ne jollain kolminumero-optiolla tilattuna valmiiksi asennettuna sååmiautoihin.