Samin uusi kulkine, E320Te, videolinkkejä HD-videoihin!
Pojalla on farkku 124:ssä edessä säädettävät Koni iskarit, totisesti huomattava ero vakioiskareihin kun säätää jäykemmälle.
Alustan rakentelusta en juuri ymmärrä, mutta pelkästään iskarien vaihdollakin voisi saada jotain aikaan ? Lisäksi vaihtaa matalammat jousenkumit tai/ja laikkaa jousista pois...
Alustan rakentelusta en juuri ymmärrä, mutta pelkästään iskarien vaihdollakin voisi saada jotain aikaan ? Lisäksi vaihtaa matalammat jousenkumit tai/ja laikkaa jousista pois...
wiimax.fi
Jos softata meinaat niin eikö samalla sitten kannatas ottaa jyrkempää nokkaa, menis samaan syssyyn.
Jotain tohon tyyliin.
Vakio
sportti
Jotain tohon tyyliin.
Vakio
sportti
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Samat nokat tais olla 2.8:ssa, M104 3L versiossa on hyvät nokat, mutta ne onkin vähän ylävireämmät muttei tietenkään istu paikalleen tuohon kanteen.
EDIT: Muttajoo, alunalkaen se olikin vain ehdotus jos kerta eculle menee ronkkiin.
btw, H&R saattas olla hieman napakampi jousi jos tahtoo keulaa jämäkämmäksi, sitten varmaan kaveriksi Bilstein sprint vois toimia.
EDIT: Muttajoo, alunalkaen se olikin vain ehdotus jos kerta eculle menee ronkkiin.
btw, H&R saattas olla hieman napakampi jousi jos tahtoo keulaa jämäkämmäksi, sitten varmaan kaveriksi Bilstein sprint vois toimia.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Ei ehkä maksa vaivaa vaihtaa nokkia tai tekniikkaa ylenpalttisesti?
Hyvällä pidollahan tää on nytkin; tänään vaihdoin öljyt ja suodattimet koneeseen ja vaihdelootaan. Ei tullut talviöljyillä kovin montaa tonnia, ne ois kuulema voinut rullata toiseen moottoriin suoraan.
Perään laitoin myös uudet öljyt, nekään eivät olleet kovin likaisia.
Ja kilsoja oli mittarissa 291091Km.
Alustan tarkastin samalla ja huomattiin miitissä että edessä vakaajan kumipuslat on aika finaalissa.
Pitää akku vaihtaa kun rupeaa olemaan finaalissa.
Samaten jäähdytysnestejärjestelmän ajattelin pestä ja vaihtaa nesteet.
Jousista taakse oli puhetta tänään useiden henkilöiden kanssa ja lyhentäminen kävi mielessä. Toisaalta vakiot ja niitä lyhentämällä voisi kokeilun tehdä myös.
Hyvällä pidollahan tää on nytkin; tänään vaihdoin öljyt ja suodattimet koneeseen ja vaihdelootaan. Ei tullut talviöljyillä kovin montaa tonnia, ne ois kuulema voinut rullata toiseen moottoriin suoraan.
Perään laitoin myös uudet öljyt, nekään eivät olleet kovin likaisia.
Ja kilsoja oli mittarissa 291091Km.
Alustan tarkastin samalla ja huomattiin miitissä että edessä vakaajan kumipuslat on aika finaalissa.
Pitää akku vaihtaa kun rupeaa olemaan finaalissa.
Samaten jäähdytysnestejärjestelmän ajattelin pestä ja vaihtaa nesteet.
Jousista taakse oli puhetta tänään useiden henkilöiden kanssa ja lyhentäminen kävi mielessä. Toisaalta vakiot ja niitä lyhentämällä voisi kokeilun tehdä myös.
Laita RedLinet. Jäähdytys paranee kovassa ajossa merkittävästi - ainakin minulla lavetissa paraniSami R kirjoitti:Ajattelin vaihtaa uudet nesteet, vähän kevyemmällä glykolimäärällä näin kesäksi.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.