Auto nimeltä Elviira
Viikko takaperin vaihtu suutinkärjet hyviin uuskäytettyihin. Entisistä kaks kusi. Olivat sd240, "uudet" on sd193 eli lt-volsusta. Potkua tuntu tulevan hiukkasen lisää.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Eilen ostaa päräytin uuden boschin akun tähän. Kaasuvivustosta otin väljät pois ja syöttöäkin tuli nostettua sen verta, että takakansi menee nippanappa kiinni
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Viime viikolla vaihdoin parempikuntoisen syylärin ja vähänkäytetyn termarin. Aiemmin nosteli lämmöt motarilla sataan, nyt on pysynyt n. 90 asteessa
Ja alko lämpiämäänkin nopiampaan, 2-3km ajolla lämmöt 65-70 astetta
Jostain vaan on ilmestyny melkonen öljyvuoto, seisoessaan merkkaa reviirinsä. Maanantaina lisäsin 4 litraa öljyä, kun ei enää tikkukaan kastunut
Koko kone melko öljynen yläältäkin, vaihtaskohan enste venakopan tiivisteen...
Ja alko lämpiämäänkin nopiampaan, 2-3km ajolla lämmöt 65-70 astetta
Jostain vaan on ilmestyny melkonen öljyvuoto, seisoessaan merkkaa reviirinsä. Maanantaina lisäsin 4 litraa öljyä, kun ei enää tikkukaan kastunut
Koko kone melko öljynen yläältäkin, vaihtaskohan enste venakopan tiivisteen...
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
lätäkkö oli meidän pihalla745 kirjoitti:Viime viikolla vaihdoin parempikuntoisen syylärin ja vähänkäytetyn termarin. Aiemmin nosteli lämmöt motarilla sataan, nyt on pysynyt n. 90 asteessa
Ja alko lämpiämäänkin nopiampaan, 2-3km ajolla lämmöt 65-70 astetta
Jostain vaan on ilmestyny melkonen öljyvuoto, seisoessaan merkkaa reviirinsä. Maanantaina lisäsin 4 litraa öljyä, kun ei enää tikkukaan kastunut
Koko kone melko öljynen yläältäkin, vaihtaskohan enste venakopan tiivisteen...
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Laitetaas taas tuollasta tankkiin ja kahtotaan saadaanko esiputsarin väri vaihtumaan
http://www.starbrite.com/item/star-tron-diesel-additive
http://www.starbrite.com/item/star-tron-diesel-additive
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Noilla kilsoilla vaihtaisin myös jo öljynsuodattimen jalan tiivisteen, sillä jollei se vielä vuoda niin jo kohta vuotaa745 kirjoitti:V
Koko kone melko öljynen yläältäkin, vaihtaskohan enste venakopan tiivisteen...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Niin, sehän ei vielä vuoda.Vanja-eno kirjoitti:Noilla kilsoilla vaihtaisin myös jo öljynsuodattimen jalan tiivisteen, sillä jollei se vielä vuoda niin jo kohta vuotaa745 kirjoitti:V
Koko kone melko öljynen yläältäkin, vaihtaskohan enste venakopan tiivisteen...
Itse reviirin merkkaaminen näyttäs vähentyneen huomattavasti, kun kiristin pumpun takakannen ruuvit
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Jakkarat tuli vaihdettua vähän tukevampiin, e-mallin lankun penkkeihin.
Yllättävän pienellä vaivalla sai sopimaan, kiinnityspisteissä eroa leveydessä 20mm ja pituudessa 60mm. Lattaraudasta tein "apurungon" penkeille.
Yllättävän pienellä vaivalla sai sopimaan, kiinnityspisteissä eroa leveydessä 20mm ja pituudessa 60mm. Lattaraudasta tein "apurungon" penkeille.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
On jo pitemmän aikaa ruvennut tuntumaan janoselle koneelle kokoonsa nähden tuo om616. 10-12litraa menee satkulle, pienemmällä ei meinaa päästä. Tarttee varmaan päivittää tekniikkaa, mutta vielä on mietinnässä että mitä laitetaan? Om603, 602 vai jopa 601? Vaparina ja viislovisella kovalla lootalla tottakai.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Juu, kuusnollakolmosta oon eniten pyöritelly ajatuksissain. Sehän pyörii siinä 7-8 litran tuntumassa kulutukseltaan nätillä ajolla.dealer kirjoitti:Noista vaihtoehdoista mitä enemmän sylintereitä sen parempi, 200D jättäisin pois listasta...kulutuksessa ei ole mainittavaa eroa varsinkaan suhteessa menohaluihin. Sitäpaitsi kuutosen ääni on kaunis.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
kuulostaa paljonlaiselta kyllä, itellä tais olla 240d kulutus 8.4l/100km aikalailla järkiään sama miten ajo.745 kirjoitti:On jo pitemmän aikaa ruvennut tuntumaan janoselle koneelle kokoonsa nähden tuo om616. 10-12litraa menee satkulle, pienemmällä ei meinaa päästä. Tarttee varmaan päivittää tekniikkaa, mutta vielä on mietinnässä että mitä laitetaan? Om603, 602 vai jopa 601? Vaparina ja viislovisella kovalla lootalla tottakai.
mites tuossa kv:ssa tuo koneen vaihto meinaatko vaihtaa leimalle vanhan koneen jos päivität uudemman motin pellin alle.. ei olis hullumpi tuo om602 ainakin mitä Samuli H:n farkulla kävin kokeilemassa
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
ite käsittäny nuista omista kv autoista että jos papereissa lukee esim tuo 220d sedan ja kori on farkusta että se kone on yleensä siitä kanta autosta laitettu eikä sitä saa vaihtaa oma nimittäin alunperin 200d sedan mutta kori ja tekniikka 300tdt ja ei kuulemma katsastusmiehen mielestä mene lainkirjan mukaan tuo mutta ei puuttunut asiaan kun ei kokenut tarpeelliseksi mutta tiedä sitten tuntuu että joka konttori lukee erilailla tätä suomen lakia745 kirjoitti:Papereissa lukee 220D sedan, joten moottorihan on jo vaihdettu -> ei vaikuta kanta-ajoneuvon osuuteen.
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Joo-o, taidamma unohtaa kaiken, mitä tämän suhteen on suunniteltu. Rupiaa tuota mätää ja vaihtotarpeessa olevia osia olemaan siihen malliin, ettei auton arvo huomioon ottaen välttämättä kannata rahaa ja aikaa käyttää.
-Etulokasuojat mädät, takakaaret mädät, takaluukussa miehekäs reikä ikkunanpielessä, tuulilasin alanurkassa reikä, vas. taka-alatukivarsi mätä, pohjassa pari reikää, pakopiipassa mätäreikä.
-Molemmat takapyöränlaakerit väljät, kelkan etukumit loppu, koneen ja laatikon tukikumit loppu, vaihteensiirtäjien helat loppu.
-Kakkoselle vaihtaessa rusahtaa, kone vuotaa kohtuupaljon öljyä.
Hotarikin vaan totes, että alkaa olla aika valmis...
Katsotaan ja kuulostellaan, mitä keksitään, seuraavaan mersuun jo silmäni iskin
-Etulokasuojat mädät, takakaaret mädät, takaluukussa miehekäs reikä ikkunanpielessä, tuulilasin alanurkassa reikä, vas. taka-alatukivarsi mätä, pohjassa pari reikää, pakopiipassa mätäreikä.
-Molemmat takapyöränlaakerit väljät, kelkan etukumit loppu, koneen ja laatikon tukikumit loppu, vaihteensiirtäjien helat loppu.
-Kakkoselle vaihtaessa rusahtaa, kone vuotaa kohtuupaljon öljyä.
Hotarikin vaan totes, että alkaa olla aika valmis...
Katsotaan ja kuulostellaan, mitä keksitään, seuraavaan mersuun jo silmäni iskin
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen