Sähän nyt kova poika olet! Meinaatko autovarkauksien loppuvan maailmasta siihen, että autot avataan hieman erilaisella avaimella?korhora kirjoitti:No kun pääsette tälle vuosikymmenelle autoissa ei virtalukkoa tai "avainta" enää tarvita. pieni musta rasia joka tunnistaa kuljettajan ja säätää penkit, peilit ja ratin kohdalleen eikä tarvi kuin painaa start nappulaa.... Kehitys kehittyy virtalukko on mennyttä aikaa... on minulla joskus ollut auto jossa virtalukko ja avainkin ollut nyt ei kummassakaan perheen autossa ole moista museo esinettä....
CLK KATEISSA
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
-
- Viestit: 101
- Liittynyt: 28.11.2012 13:20
- Paikkakunta: Tuusula
Miten muuten mahtaa vakuutusyhtiö suhtautua kun auto viedään tuolla edellisellä sivulla linkittämlläni tyylillä, josta ei tosiaan jää mitään murtojälkiä, mutta auto vain ajetaan pois paikalta?
(video on käsittääkseni lavastettu, mutta näyttää miten helppoa se "sähköautonkin" vienti on kun on pelit ja vehkeet)
(video on käsittääkseni lavastettu, mutta näyttää miten helppoa se "sähköautonkin" vienti on kun on pelit ja vehkeet)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
piippu kirjoitti:jep! Tuntuu että asiat vain helpottuu näiden sähkö-hömpötyksien myötä niille jotka näitä "työkseen" vie Toki jarruttaa tavallisia pikkunilkkejä, mutta ammattilaiselta homma käy, eikä jää murtojälkiäcmeli kirjoitti:Eiköhän tuo tekniikka ole jotain 90-alun RFID-elektroniikkaa, joten siitä voi päätellä kuinka luotettavaa se on. Itseasiassa se on epäluottavampaa kuin pelkka mekaaninen avaus, koska sen voi lukea joka kerta kun lukko avataan.No kun pääsette tälle vuosikymmenelle autoissa ei virtalukkoa tai "avainta" enää tarvita. pieni musta rasia joka tunnistaa kuljettajan ja säätää penkit, peilit ja ratin kohdalleen eikä tarvi kuin painaa start nappulaa.... Kehitys kehittyy virtalukko on mennyttä aikaa... on minulla joskus ollut auto jossa virtalukko ja avainkin ollut nyt ei kummassakaan perheen autossa ole moista museo esinettä....
On sekin nähty kuinka nätisti ilman ihmeempiä työkaluja ja ilman vaurioita vanhojen autojen mekaaniset lukot aukee, ei osannut ku kattoo monttu auki miten ex vanki auko lukkoja ja starttaili autoja näytös luontosesti ei menny w126 oveen ja starttaukseen kunnolla 1min
Tästä esimerkki miten lähtee ässä….
https://www.youtube.com/watch?v=ztuKjB7_UVI&app=desktop
-
- Viestit: 101
- Liittynyt: 28.11.2012 13:20
- Paikkakunta: Tuusula
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Jos omistajalla on alkuperäiset avaimet, tyypillisesti 2 kpl tallessa, niin en usko että tulee ongelmia.piippu kirjoitti:Miten muuten mahtaa vakuutusyhtiö suhtautua kun auto viedään tuolla edellisellä sivulla linkittämlläni tyylillä, josta ei tosiaan jää mitään murtojälkiä, mutta auto vain ajetaan pois paikalta?
(video on käsittääkseni lavastettu, mutta näyttää miten helppoa se "sähköautonkin" vienti on kun on pelit ja vehkeet)
Sen verran olen lukenut vakuutusperusteista (en viittaa tämän topikin tapaukseen) että jos autolla paljon osamaksulainaa jäljellä, niin autolla on suurempi todennäköisyys joutua palo- tai varkaus- tai epämääräisen kolaroinnin kohteeksi. Suomeksi sanottuna myös umpirehellisten suomalaisten tekemänä tapahtuu vakuutuspetoksia. Sen takia ei ole hyvä asia jos auton ovet ovat auki ja avaimet virtalukossa. Vakuutusyhtiön silmissä se voi näyttää liian helpolta auton katoamiselta vaikka se ei sitä olisikaan.
Sattuipa uutisissa silmiin....ja liippaa ohuesti aihettaC-Klasse kirjoitti:Sähän nyt kova poika olet! Meinaatko autovarkauksien loppuvan maailmasta siihen, että autot avataan hieman erilaisella avaimella?korhora kirjoitti:No kun pääsette tälle vuosikymmenelle autoissa ei virtalukkoa tai "avainta" enää tarvita. pieni musta rasia joka tunnistaa kuljettajan ja säätää penkit, peilit ja ratin kohdalleen eikä tarvi kuin painaa start nappulaa.... Kehitys kehittyy virtalukko on mennyttä aikaa... on minulla joskus ollut auto jossa virtalukko ja avainkin ollut nyt ei kummassakaan perheen autossa ole moista museo esinettä....
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1439685542665.html
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Ihmisen tekemiä vehkeitä ja softia - kaikki on murrettavissa. Softa onnistuu vaan käsiään sotkematta.piippu kirjoitti:Sattuipa uutisissa silmiin....ja liippaa ohuesti aihettaC-Klasse kirjoitti:Sähän nyt kova poika olet! Meinaatko autovarkauksien loppuvan maailmasta siihen, että autot avataan hieman erilaisella avaimella?korhora kirjoitti:No kun pääsette tälle vuosikymmenelle autoissa ei virtalukkoa tai "avainta" enää tarvita. pieni musta rasia joka tunnistaa kuljettajan ja säätää penkit, peilit ja ratin kohdalleen eikä tarvi kuin painaa start nappulaa.... Kehitys kehittyy virtalukko on mennyttä aikaa... on minulla joskus ollut auto jossa virtalukko ja avainkin ollut nyt ei kummassakaan perheen autossa ole moista museo esinettä....
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1439685542665.html
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 101
- Liittynyt: 28.11.2012 13:20
- Paikkakunta: Tuusula
No niin tarina jatkuu tosin ei kyllä hyvin, mersu oli tänään mäkelän koneessa lukkojen vaihdossa kun varkaille jäi se avain, noh nyt on tuohon kuskin oveen ja takakonttiin lukot vaihdettu ja 2kpl rauta avaimia taskussa, maanantaina pitäisi tulla äly avain, mutta tuossa koti pihalla ihan piruuttani kokeilin vanhaa avainta kuskin oveen ja helvetti sehän aukes ja saman kokeilin takaluukkuun ja sama juttu.Nyt kun tässä kahvia juodessa kyökin pöydällä tiirailen vanhaa ja uutta avainta niin perkeles nää on ihan identtisiä ja mäkelän koneella tietävät että varkailla on yks avain mersuun ja kerrottiin kaikki lukot ja avaimet vaihtoon että autoon ei pääse vanhoilla avaimilla että ei mennyt nyt niinkuin piti ja ammattimiehiä piti olla. Eikös vaan että siellä on maanantaina sama äly avainkin.
Hälytin, kamera ja kulunvalvonta laitteiden myyntiä ja asennusta uudellamaalla.
Todennäköisesti tilattu korvaavat avaimet, joten vanhan älyavaimet lakkaavat toimimasta kun uudet koodataan. Miten on tuossa mekaanisten lukitusosien tilauksessa onnistuneet noin.. Tuo vaatii melkeen avainnumerolla/alustanumerolla tilaamisen.sohvaperuna kirjoitti:No niin tarina jatkuu tosin ei kyllä hyvin, mersu oli tänään mäkelän koneessa lukkojen vaihdossa kun varkaille jäi se avain, noh nyt on tuohon kuskin oveen ja takakonttiin lukot vaihdettu ja 2kpl rauta avaimia taskussa, maanantaina pitäisi tulla äly avain, mutta tuossa koti pihalla ihan piruuttani kokeilin vanhaa avainta kuskin oveen ja helvetti sehän aukes ja saman kokeilin takaluukkuun ja sama juttu.Nyt kun tässä kahvia juodessa kyökin pöydällä tiirailen vanhaa ja uutta avainta niin perkeles nää on ihan identtisiä ja mäkelän koneella tietävät että varkailla on yks avain mersuun ja kerrottiin kaikki lukot ja avaimet vaihtoon että autoon ei pääse vanhoilla avaimilla että ei mennyt nyt niinkuin piti ja ammattimiehiä piti olla. Eikös vaan että siellä on maanantaina sama äly avainkin.
200 CDI klassikko varusteilla