AK47 kirjoitti:Eikö tule enempiä laitteita näkyviin kun tossa kuvassa vai painoitko f4 joka näyttää vain ne jossa jotain normista poikkeavaa?
Tuo yksi jossa puhutaan diagnoosijohdosta saattaa tulla jos testerin liitin ei ota joka karvasta yhteyttä. Kinkeillä on laatupulmia ollut näissä vehkeissä ja saattaa tuo lähteä liitintä naputtelemalla tai heiluttamalla pois.
Kannattaisi tosiaan katsella mitä testeri ehdottaa tarkistuskohteiksi. Varmaan sieltä virtalukon jännitteet tosiaan kannattaa katsella mitä sinne tulee ja lähtee.
Epc josta näkee minkä numeroisia orkkis osat on ollut kun syöttää runkonumeron, kannattaa kokeilla löytyykö omia virityksiä autosta. Samoin xentry/wis antaa ohjetta mitä kannattaa mittailla ja tutkailla ja mitä arvoja tulee olla. Samoin voi pakko-ohjata laitteita jos xentry löytää kyseisen modulin.
Mulla on itellä 220D:ssä 200cdi loota eli 722.602 tilalla 722.613 ja pelaa normaalisti kun boksi ja turbiini vanhasta. Mutta miten lie ton 290 lootan kanssa, vaatisiko oman boksinsa?
Jaa'a, en kyllä omasta mielestäni painanut mitään kun tuon kuvan otin. Näyttäisi lukevankin vielä että "Kaikki ohjainlaitteet" tuolla.
Voiko se sitten johtua nimenomaan siitä, että tuo virtalukko "ei vastaa" ettei saisi kontaktia sinne? Pittääpä huomenna vielä lukea tuota vielä uudemman kerran... Vaikuttaako mitään, jos käynnissä kokeilisi lukea?
Jotakin mää kait koitin ohjata tuolla, ei nyt oikeen tuntunu onnistuvan kun ensimmäistä kertaa tuollaista koittaa käyttää...
Nuita Tee-Se-Itse johtovirityksiä tuntuu kyllä löytyvän...
Tuo laatikkoasiahan ei nyt niin ajankohtainen vielä ole, kunhan saisi kaiken muun toimimaan... Entisen omistajan sanojen mukaan, olisi venttiilipöytä jäänyt likaiseksi ja sillä käyttäytyisi noin.
Itseasiassa, menenpä heti tästä lukemaan tuota uudestaan, alkoin nyt sen verra häiritsemään tuo