eli w210 vm98 kone om606 300td ja automaatti. kone ja loota pitäs nostaa pois pakettina, kiinni enää kardaani ja koneen korvat kiinni. ongelma on kardaanin irrotus kun loota on P asennossa eikä pyöri eikä kepistä suostu vaihtaa N asentoon. onko jotenkin sähkö lukitus vai miten sen sais N asentoon, ku sähköt on irti
Onko sulla vielä keppi kiinni? Lukitus on kepin päässä. Laatikon kyljen vipstaakin pitäisi liikkua vapaasti, kun ottaa välitangon poies.
Sen kyllä saa jotenkin pois P:ltä manuaalisestikin. Jossain keppiyksikössä on paikka, jonne pitää työntää kynä ja lukko aukeaa. Kannattaa katsoa ohjekirjasta. Tiptronicissa se on D:n alapuolella mutta sulla taitaa olla vielä vanhan mallin kaavio.
Joka tapauksessa se välitanko pitää irrottaa, että saat paketin irti.
ny on tekniikka pois lootan vipu ei liiku vak irtonaisena lattialla, eikä pyöri. kone ois menos W124 farkkuun, ni onko kellääkokemuksia hydrauliikasta? 124 on tasonsäätö ja ohjaustehostaja omilla pumpuilla ja 210 samalla, miten ootte patentoinu jos joku on tällässen vaihdon tehny?
dealer kirjoitti:Myös 124:ssä on osassa tasonsäätö ja tehostin samalla pumpulla, eikös ainakin 300 turbodiesel...
Taitaa olla kaikissa kuutosissa – omassa 320:ssä oli myös. 124:ssa on eri liemet tehostimelle ja tasonsäädölle. Oliko väykyssä samoin vai sama mehu molemmissa?