Kiitos kehuista molemmille.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eihän tällainen kaikkien makuja vastaa, mutta se on "muuteltu" niin kuin omasta mielestäni kuuluu eli alusta ja vanteet, ei muuta. Esim. Bercedekselle pitäisi olla mieluiten esim. monipuolaisilla 16-tuumaisilla ja Elegance-malli.
Ja kyllä ajattelin Coupea vielä pitää. Se on sentään tehokkaimmalla mahdollisella dieselmoottorilla, AMG-paketilla ja muutenkin varusteet ovat kunnossa ja mielestäni tätä hienompi auto kokonaisuudeltaan. Eikä ole ollut mitään vikaa. Kävin jo viisi kertaa viime vuonna Saksassa. Koitan jättää pariin kertaan tänä vuonna.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Olen nyt keplotellut näillä autonvaihdoilla tällaiset ja oikeastaan saman mallisarjan sisällä eivät ne enää miksikään näistä muutu. Tietysti C350 CDI olisi jotain, mutta kun ajoa tulee paljon ja raha ei riittäisi hienoon yksilöön. Tuo 200 CDI vie autoa jo ihan riittävästi. Tottakai ilman veroja ja vähäisemmällä ajolla voisi harkita jopa C63:sta, mutta kun ajaa 50000 vuoteen niin tällainen maamoottori on ihan hyvä vaihtoehto.
Saisihan tässäkin olla panoraamakatto ja Webasto sekä kuolleenkulman avustimet. Wüstenrot Bank on ostanut autoon vetokoukun ilmeisesti rahasäkkien hinausta varten ja sen sijaan olisi voinut ottaa jotain muuta tilalle silläkin tonnilla. Mutta hyvä näinkin. Avaimettomaan kulkuun ja muistipakettiinkin tottuu näköjään, vaikka lähes turhuuksia ovatkin. Mutta kyllä se maailma näyttää niin erilaiselta stuttgartilaisen kolmisakaraisen tähden takaa, että se hymyilyttää joka aamu sinne istahtaessaan. Nyt kun EU:n myötä pienipalkkaisella valtion virkamiehelläkin on mahdollista omistaa kapitalismin keulakuva niin nautin kyllä Mercedeksestä enemmän kuin jostain Mondeosta.
Jos sitten tällainen loistamaan katolle vielä tähden kanssa kilpaa? Vai tuleeko tästä sakot, vaikkei siinä Taxi luekaan?
![Kuva](http://www.derinnenspiegel.de/dis/pics/x061030taxischild.jpg)