Roiston Cinquecento – Valohoitoa
Huomenta,
Tuli sitten tilattua ja käytyä hakemassa uusi mekanismi ristiselän säätöön. Lauantaina oli joutoaikaa, joten autotalliin ja purkamaan.
Selkänojan tausta lähtee irti aika helposti. Alhaalla on kaksi T20-kannalla olevaa ruuvia:
Sitten pitää kammeta irti itse ristiselän tuen säätöpyörä. Homma helpottuu, kun hoksii, että se on tehty kahdesta kappaleesta. Sisempi on lukituspala ja kun sen kampeaa ensin irti pyörästä, lähtee itse pyörä nykäisemällä irti:
Sitten selkänojan takaosa lähtee alas ja taaksepäin liu'uttamalla. Hankalampi se on saada takaisin – siellä on pari hakasta, jotka pitää saada kohdalleen samalla kun alareuna pitää saada saranamuovien sisäpuolelle ja ristiselän säädön akselin kammettua reikäänsä.
Siinä itse murheen kryyni.
Mekanismi on alun perin niitattu penkin runkoon. Niitti on terästä eikä sinne pääse kunnolla porailemaan, joten jos on paineilmavinku ja siinä joku kova jyrsinterä, sitä kannattaa käyttää. Itse sain sen lopulta irti Dremelillä. Pari terää meni p*skaksi mutta lopulta niitti antautui.
Uuden pistin kiinni M5-pultilla:
Venttiilikopparemontista (siitä myöhemmin) oli jäänyt yli kuusiokolokantapultteja, joten pistin sinne semmoisen. Normirautakaupasta löytyvien ristipääpulttien kanta on tuonne vähän liian iso.
Jonkin verran oli hampaat hypänneet. Uudessa oli vaijerin pään paikka lepoasennossa rungon kolon kohdalla. Vahnassa se oli ihan yläasenossa. Kun vanhaa sitten ravistelin, sieltä tippui yksi hammas pois. Pitää koettaa se joskus purkaa. Se on kasattu muutamalla torx-ruuvilla ja klipsulla.
t.
Risto
Tuli sitten tilattua ja käytyä hakemassa uusi mekanismi ristiselän säätöön. Lauantaina oli joutoaikaa, joten autotalliin ja purkamaan.
Selkänojan tausta lähtee irti aika helposti. Alhaalla on kaksi T20-kannalla olevaa ruuvia:
Sitten pitää kammeta irti itse ristiselän tuen säätöpyörä. Homma helpottuu, kun hoksii, että se on tehty kahdesta kappaleesta. Sisempi on lukituspala ja kun sen kampeaa ensin irti pyörästä, lähtee itse pyörä nykäisemällä irti:
Sitten selkänojan takaosa lähtee alas ja taaksepäin liu'uttamalla. Hankalampi se on saada takaisin – siellä on pari hakasta, jotka pitää saada kohdalleen samalla kun alareuna pitää saada saranamuovien sisäpuolelle ja ristiselän säädön akselin kammettua reikäänsä.
Siinä itse murheen kryyni.
Mekanismi on alun perin niitattu penkin runkoon. Niitti on terästä eikä sinne pääse kunnolla porailemaan, joten jos on paineilmavinku ja siinä joku kova jyrsinterä, sitä kannattaa käyttää. Itse sain sen lopulta irti Dremelillä. Pari terää meni p*skaksi mutta lopulta niitti antautui.
Uuden pistin kiinni M5-pultilla:
Venttiilikopparemontista (siitä myöhemmin) oli jäänyt yli kuusiokolokantapultteja, joten pistin sinne semmoisen. Normirautakaupasta löytyvien ristipääpulttien kanta on tuonne vähän liian iso.
Jonkin verran oli hampaat hypänneet. Uudessa oli vaijerin pään paikka lepoasennossa rungon kolon kohdalla. Vahnassa se oli ihan yläasenossa. Kun vanhaa sitten ravistelin, sieltä tippui yksi hammas pois. Pitää koettaa se joskus purkaa. Se on kasattu muutamalla torx-ruuvilla ja klipsulla.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Huomenta taas,
Tulipa tiivistettyä myös kuskin puolen huohotinkoppa. Vänkärin puolen tiivistin jo pari vuotta sitten, koska se oli huonommassa kunnossa ja se oli helpompi käyttää irti.
Kuskin puolella on tiellä polttoaineletku, joka pitää irrottaa, että saa venttiilikopan pois. Lisäksi siellä on kaksi huohotinletkua, jotka olivat molemmat kovettuneet koppuroiksi (vänkärin puolella yksi ja se oli vielä vetreä).
Pistin sitten elämän risaiseksi ja laitoin koko putkiston uusiksi. Eivät onneksi olleen hirveissä hinnoissa. Ovat samoja osia M112:n kanssa, joten ei mitään kasikonelisää.
---
Maantievauhdeissa on tuntunut pientä tärinää, jos jalkapohjaa pitää lattiaa vasten (auto ei ala täristä jalan asennosta riippuen vaan sen tuntee, jos jalka on lattiaa vasten ). Tuohon ei ole vielä löytynyt syyllistä (ja löytyykäänköhän) mutta etupäätä tutkiessa ihmetytti kuskin puolen reaktiotanko. Jos tangosta otti kiinni ja väänteli sitä pituusakselin ympäri, kuului jostain naksahduksia. Muutenkin se tuntui antavan periksi enemmän kuin vänkärin puolen tanko.
Hommasin sitten uuden tangon (TRW) ja päästelin vanhan (Lemförder) pois. Jonkin verran oli sisäpää antanut periksi. Puslan sisäholkki oli vääntynyt linjaltaan pois muutamia asteita. Naksahtelun lähteeksi paljastui tangon pallonivel. Se tuntui jumittavan. Pistin kokeeksi öljyä niveleen mutta ei se siitä paljon kummennut. Uusi siis alle.
Se mysteeritärähtely ei tuolla poistunut mutta auto tuntuu jotenkin vakaammalta tien kallistelujen ja sivutuulten suhteen. Ratti ei kääntynyt remontissa mihinkään suuntaan ja auto kulkee suoraan, joten en ajatellut suunnata ainakaan heti.
Jappasin jo joskus aiemmin sisäpään puslien materiaaleista. Näyttää ainakin saksalaisten varaosaputkien valikoima kaventuneen kumpuslaan. Lemförderiä sai ennen myös hydraulisella. Lienekö väliä.
Yllättävän helposti lähti lähti taas pallonivel irti. Koputtelin silmukkaan enste vähän säätövasaralla mutta eipä auton alla selällään / kyljellään maaten saa voimaa iskuihin. Sitten ulosvedin paikoilleen ja pienen pyörittelyn jälkeen kuuluu napsahdus, joka kertoi nivelen irronneen.
----
Tuulilasista en ole jaksanut tehdä reklamaatiota Suomen tukkurille. Mersufoorumin puheiden pohjalta eivät jaksa paljon vastailla asiakkaille.
ÄLKÄÄ HOMMATKO SIIS SAINT-GOBAININ LASEJA. Anteeksi huuto.
t.
Risto
Tulipa tiivistettyä myös kuskin puolen huohotinkoppa. Vänkärin puolen tiivistin jo pari vuotta sitten, koska se oli huonommassa kunnossa ja se oli helpompi käyttää irti.
Kuskin puolella on tiellä polttoaineletku, joka pitää irrottaa, että saa venttiilikopan pois. Lisäksi siellä on kaksi huohotinletkua, jotka olivat molemmat kovettuneet koppuroiksi (vänkärin puolella yksi ja se oli vielä vetreä).
Pistin sitten elämän risaiseksi ja laitoin koko putkiston uusiksi. Eivät onneksi olleen hirveissä hinnoissa. Ovat samoja osia M112:n kanssa, joten ei mitään kasikonelisää.
---
Maantievauhdeissa on tuntunut pientä tärinää, jos jalkapohjaa pitää lattiaa vasten (auto ei ala täristä jalan asennosta riippuen vaan sen tuntee, jos jalka on lattiaa vasten ). Tuohon ei ole vielä löytynyt syyllistä (ja löytyykäänköhän) mutta etupäätä tutkiessa ihmetytti kuskin puolen reaktiotanko. Jos tangosta otti kiinni ja väänteli sitä pituusakselin ympäri, kuului jostain naksahduksia. Muutenkin se tuntui antavan periksi enemmän kuin vänkärin puolen tanko.
Hommasin sitten uuden tangon (TRW) ja päästelin vanhan (Lemförder) pois. Jonkin verran oli sisäpää antanut periksi. Puslan sisäholkki oli vääntynyt linjaltaan pois muutamia asteita. Naksahtelun lähteeksi paljastui tangon pallonivel. Se tuntui jumittavan. Pistin kokeeksi öljyä niveleen mutta ei se siitä paljon kummennut. Uusi siis alle.
Se mysteeritärähtely ei tuolla poistunut mutta auto tuntuu jotenkin vakaammalta tien kallistelujen ja sivutuulten suhteen. Ratti ei kääntynyt remontissa mihinkään suuntaan ja auto kulkee suoraan, joten en ajatellut suunnata ainakaan heti.
Jappasin jo joskus aiemmin sisäpään puslien materiaaleista. Näyttää ainakin saksalaisten varaosaputkien valikoima kaventuneen kumpuslaan. Lemförderiä sai ennen myös hydraulisella. Lienekö väliä.
Yllättävän helposti lähti lähti taas pallonivel irti. Koputtelin silmukkaan enste vähän säätövasaralla mutta eipä auton alla selällään / kyljellään maaten saa voimaa iskuihin. Sitten ulosvedin paikoilleen ja pienen pyörittelyn jälkeen kuuluu napsahdus, joka kertoi nivelen irronneen.
----
Tuulilasista en ole jaksanut tehdä reklamaatiota Suomen tukkurille. Mersufoorumin puheiden pohjalta eivät jaksa paljon vastailla asiakkaille.
ÄLKÄÄ HOMMATKO SIIS SAINT-GOBAININ LASEJA. Anteeksi huuto.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Terve,
Kohta kolmeen kuukauteen ei ole näköjään tullut kirjoiteltua. Toisaalta eipä ole ollut paljon aihettakaan. Pari kuukautta sitten hioin ja maalailin vähän "vararangaskotelon" reunoja sievempään kuntoon. Siinäpä ne tärkeimmät.
Tänään sain ispiraatiokohtauksen ja pesin sekä vahasin molemmat vanteet. Samoilla tulilla vaihdoin alle talvigummit. En oisi välttämättä vielä vaihtanut, jos ei oisi huomenna lähtöä Koillismaalle. Palkitsin itseni ahkeruuskebabilla.
Onhan se ohjaustuntuma vähän löysempi kesärenkaisiin varrattuna vaikka leveys, profiili ja vannekoko on sama. Myös hellempiä ohjausliikkeitä vaatii, ettei tule hyökkäilyja sinne sun tänne. Kolme baaria pistin ilmaa (225/50 R17). Saman verran on kesäkumeissakin. Silmällä ei oikein erottanut puolentoista talven jälkeen, kummat oli paremmat. Arvoin akselilleen suurin piirtein saman näköiset kumit.
t.
Risto
Kohta kolmeen kuukauteen ei ole näköjään tullut kirjoiteltua. Toisaalta eipä ole ollut paljon aihettakaan. Pari kuukautta sitten hioin ja maalailin vähän "vararangaskotelon" reunoja sievempään kuntoon. Siinäpä ne tärkeimmät.
Tänään sain ispiraatiokohtauksen ja pesin sekä vahasin molemmat vanteet. Samoilla tulilla vaihdoin alle talvigummit. En oisi välttämättä vielä vaihtanut, jos ei oisi huomenna lähtöä Koillismaalle. Palkitsin itseni ahkeruuskebabilla.
Onhan se ohjaustuntuma vähän löysempi kesärenkaisiin varrattuna vaikka leveys, profiili ja vannekoko on sama. Myös hellempiä ohjausliikkeitä vaatii, ettei tule hyökkäilyja sinne sun tänne. Kolme baaria pistin ilmaa (225/50 R17). Saman verran on kesäkumeissakin. Silmällä ei oikein erottanut puolentoista talven jälkeen, kummat oli paremmat. Arvoin akselilleen suurin piirtein saman näköiset kumit.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Itsellä kanssa pienen'pientä epämääräistä värinää 130-150 korvilla. Jotenkin oikean jalan asennolla olisi vaikutusta. Epäilen kardanin kumilimppuja ja/tai kannatinlaakeri-osastoa. Tarkoitus olisi talvella ottaa mokoma pötkylä lattialle tutkittavaksi, jos vaan sopiva askartelu tila siunaantuu.Roisto kirjoitti: Maantievauhdeissa on tuntunut pientä tärinää, jos jalkapohjaa pitää lattiaa vasten (auto ei ala täristä jalan asennosta riippuen vaan sen tuntee, jos jalka on lattiaa vasten ). Tuohon ei ole vielä löytynyt syyllistä (ja löytyykäänköhän) mutta etupäätä tutkiessa ihmetytti kuskin puolen reaktiotanko. Jos tangosta otti kiinni ja väänteli sitä pituusakselin ympäri, kuului jostain naksahduksia. Muutenkin se tuntui antavan periksi enemmän kuin vänkärin puolen tanko.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Nyt vissiin eturenkaat vähän väpättää. Ei pitäisi olla edellistalvien suolap*skakaan syypää, kun pesin vanteet ennen asennusta. Pitänee käyttää tasapainotuksessa, jahka pahin rengasruuhka hellittää.
Tuo oma aiemmin mainittu "tärinä" ei tuntuisi tulevan kardaanista, koska se ei ole jatkuvaa / syklistä vaan vähän tien muotojen mukaan esintyvää. Tosin oikein kuoppaisella tiellä sitä ei hoksi, kun muutenkin auto hytkyy.
t.
Risto
Tuo oma aiemmin mainittu "tärinä" ei tuntuisi tulevan kardaanista, koska se ei ole jatkuvaa / syklistä vaan vähän tien muotojen mukaan esintyvää. Tosin oikein kuoppaisella tiellä sitä ei hoksi, kun muutenkin auto hytkyy.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Apukuskin penkin matto? Omassa oli moinen vaiva alkuvuodesta.
Teeppä nopiaan kuvien ja tekstin kanssa se takastefan vaihto. Vähän olis itselläkin aihetta.
Teeppä nopiaan kuvien ja tekstin kanssa se takastefan vaihto. Vähän olis itselläkin aihetta.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Tuo itelläkin kävi mielessä mutta sen Tapio koodasi pois käytöstä ennen kuin pirssin ostin. Pitää kuitenkin tarkistaa koodit, kun sunnuntaina kiire hellittää.Mou kirjoitti:Apukuskin penkin matto? Omassa oli moinen vaiva alkuvuodesta.
Mou kirjoitti:Teeppä nopiaan kuvien ja tekstin kanssa se takastefan vaihto. Vähän olis itselläkin aihetta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ei ollut penkin tunnistinmatto vaan vänkärin penkin sivuturvatyyny (R12/10: vastusarvo liian korkea). Valo tuli päälle, kun penkillä istui kaveri ja käännyin risteyksestä vasemmalle.
Nollasin vian – pitää tutkia tuota rakennetta dokumenteista ja syynätä tarkemmin, jos vika uusiutuu. Liekö noissa ollut mitään liittimien hapettumisia tms?
t.
Risto
Nollasin vian – pitää tutkia tuota rakennetta dokumenteista ja syynätä tarkemmin, jos vika uusiutuu. Liekö noissa ollut mitään liittimien hapettumisia tms?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Hyvä tietää. Meinaatko itse pussin liitintä vain penkin alla olevan hässäkän liitoksia? Eipä tullut katsottua, kun kesällä irrotin kuskin selkänojan takalevyn, notta pääseekö pussin liittimeen käsiksi sitä kautta. Äkkiähän sen kyllä käyttää irti.dealer kirjoitti:Useimmiten liittimen puhdistus riittää korjaukseksi.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Moro,
Liittimiä on irroteltu ja elektroniikanpoistoainetta suihkuteltu. Muutama pätkän olen käynyt ajelemassa ja ainakaan vielä ei ole valo syttynyt.
Liittimet ovat tosiaan penkin alla. Parhaiten ne näkee etupuolelta. Liittimet on ryhmitelty jonkinmoiseen muovirunkoon, joka on klipsuilla kiinni penkin rungossa. Homma helpottuu, kun päästää toisen pään klipsun irti (löytyy vänkärin penkissä oven puolelta).
X55/4 (12) on SRS-järjestemän pääliitin.
X55/4 (11) on sivuturvatyynyn signaaliliitin.
X55/4 (8 ) on turvavyön lukon tunnistimen liitin.
X55/4 (7) on sivuturvatyynyn maajohdon liliitin.
X55/4 (6) on lastenistuimen / matkustajan tunnistimen liitin (tässä poistettu käytöstä).
Itse pussin liittimeen käsiksi pääsy vaatii selkänojan taustapahvin irrotuksen. Liitin on pussin alapuolella. Liittimessä on lukitusklipsu, joka pitää ensin vetää alas.
t.
Risto
Liittimiä on irroteltu ja elektroniikanpoistoainetta suihkuteltu. Muutama pätkän olen käynyt ajelemassa ja ainakaan vielä ei ole valo syttynyt.
Liittimet ovat tosiaan penkin alla. Parhaiten ne näkee etupuolelta. Liittimet on ryhmitelty jonkinmoiseen muovirunkoon, joka on klipsuilla kiinni penkin rungossa. Homma helpottuu, kun päästää toisen pään klipsun irti (löytyy vänkärin penkissä oven puolelta).
X55/4 (12) on SRS-järjestemän pääliitin.
X55/4 (11) on sivuturvatyynyn signaaliliitin.
X55/4 (8 ) on turvavyön lukon tunnistimen liitin.
X55/4 (7) on sivuturvatyynyn maajohdon liliitin.
X55/4 (6) on lastenistuimen / matkustajan tunnistimen liitin (tässä poistettu käytöstä).
Itse pussin liittimeen käsiksi pääsy vaatii selkänojan taustapahvin irrotuksen. Liitin on pussin alapuolella. Liittimessä on lukitusklipsu, joka pitää ensin vetää alas.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Voi olla polttimossakin vikaa. Tai hepettunut koskeus polttimon kannassa. SAMmihan ei anna polttimon syttyä kesken ajon vaan vaatii uudelleen käynnistyksen tai sytytyksen. Huomasin tämän joskus kun vaihdoin rek.kilven polttimoita ns. lennossa sammuttamatta autoa ja valoja.Roisto kirjoitti:Hmm. Sähkövikoja alkaa tulla. Eilen herjasi palaneesta etuparkkipolttimosta. Kun kurkistiin, niin pimeänä oli. Seuraavalla startilla hehku kuitenkin syttyi, eikä herjakaan uusiutunut.
t.
Risto
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
En oo pitänyt kiirettä, kun ei katsurinkaan silmiin tarttunut, eikä tule läikkää lattialle (toisin kuin edellisessä M104:ssa). Katellaan, jos saapi inspiraatiota ja mahollisesti semmosta paikkaa, jossa saisi tuon laatikon temuamatta irti.Mou kirjoitti:Meinasitko takastefaa vielä tälle talvelle vai onko kesän askareita?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Iltaa,
Olen tässä ihmetellyt, miksi oikean puolen valokuvio on erilainen kuin vasen. Tämmöistä eroa ei ollut uutena (vasen 2,5 v vanha Hella/M-B, oikea kaksi vuotta vanha Depo).
Kävin ropaamassa tänään noita umpioita, josko se selviäisi mutta ei. Depossa kyllä vähän heilui se valuosa, mihin polttimo ja sytytin tulee kiinni, mutta ei se heiluminen tuota selitä. Kokeilin heilutella polttimoa (eristävällä muoviesineellä) mutta lähinnä pientä värinää näkyi.
Jokin on vissiin päässyt irti tärinässä tms. Liekö linssi irtoamassa vai mitä. Jos haluaa hyvää ja halpaa, pitää ostaa kaksi.
Tuossa Depossa on joku haloilmiö valokuvion yläpuolella. Lisäksi alapuolelta puuttuu valoa.
Vasen:
Oikea:
t.
Risto
Olen tässä ihmetellyt, miksi oikean puolen valokuvio on erilainen kuin vasen. Tämmöistä eroa ei ollut uutena (vasen 2,5 v vanha Hella/M-B, oikea kaksi vuotta vanha Depo).
Kävin ropaamassa tänään noita umpioita, josko se selviäisi mutta ei. Depossa kyllä vähän heilui se valuosa, mihin polttimo ja sytytin tulee kiinni, mutta ei se heiluminen tuota selitä. Kokeilin heilutella polttimoa (eristävällä muoviesineellä) mutta lähinnä pientä värinää näkyi.
Jokin on vissiin päässyt irti tärinässä tms. Liekö linssi irtoamassa vai mitä. Jos haluaa hyvää ja halpaa, pitää ostaa kaksi.
Tuossa Depossa on joku haloilmiö valokuvion yläpuolella. Lisäksi alapuolelta puuttuu valoa.
Vasen:
Oikea:
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ymmärsinkö oikein että uutena tarkoitit kun molemmat umpiot oli orkkis Helloja? Eli Depon kuvio on aina ollut tuommonen? Depohan ei tee umpioita erikseen Eurooppaan ja Jenkkeihin vaan samoja umpioita myydään ympäri mailman. Tuo kuvio näyttää juuri sellaiselta "table-top" mitä ameriikoissa vaaditaan. Eurovaloissahan on aina tuo korkeale nouseva siippa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Tilaa Retrofit Labilta uudet projektorit. Oon vähän harkinnut jos noi Hellan projektorit vaihtaisi Boschin AL kopioihin, koska niissä on kapeampi mutta pidempi kantama.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i