W115 220 D projektikertomusta

Keskustelua veteraani-ikään ehtineistä mersuista.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

W115 220 D projektikertomusta

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan tuota:

[nettiauto]8480741[/nettiauto]

Onko jotain pointteja mitä pitäisi erityisesti katsoa? Perän roikkuminen lie se pahin miina, pystyykö jo noista huonoista kuvista tulkitsemaan että vaivaako tuotakin?

Sisältä verhoiltu bussikankailla, joten penkit menisi ostoslistalle kuitenkin, joten niiden kunnolla ei tässä vaiheessa suuremmin vaikutusta.

Koneremontti tehty 90-luvun alussa, jonka jälkeen ajettu parisataa tuhatta, joten kaippa sen pitäisi yhä olla aika timmi...

Helppivä, kuume on kova ja iso riski ostaa jotain erittäin huonoa! :oops:
Viimeksi muokannut luokyio, 22.1.2017 15:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Katsomassa käyty, ja koriltaan kyllä paljon parempi kuin odotin, toisessa takakaaressa kuplaa, muuten kova kuin mikä. Sisältä verhoiltu ovipahveja myöten bussikankailla, joten koko sisusta menisi ostoslistalle. Käyntiin ei saatu kun 27 asteen pakkasessa oli akku hyytynyt. Ylihuomenna uudestaan järjellisemmällä pakkasella...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Onhan tuossa potentiaalia jos kori on kunnossa.

Kuvista päätellen myös kromit näyttää olevan hyvässä kunnossa, mikä on myös tärkeä asia.
Pontus
Viestit: 95
Liittynyt: 19.10.2010 15:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Ruoste ruoste ja ruoste..

Käy tuo Kori huolella läpi varsinkin lattiat, helmat ja ETURINTAPELTI :!: :!:

Myöskin ovet saattaa olla aika mädät. ainakin jos on suomi auto...

Itselläni oli yksi museorekisteröity pystäri joka oli ihan täysi pommi..
W124 E200 1994
W123 230E 1982 (mr-projekti)
S204 200 kompressor 2008

Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Noh, nyt sitten tulevaisuus näyttää miten kävi, ostin pois. 8)

Oli tarkoitus ajaa kotiin, mut lämmityslaite päätti mykistyä, ja ilman sitä ajo pakkasella on aika ikävää. Käyn hakemassa trailerilla lähipäivinä kunhan sellaisen saan jostain vuokrattua.

Mistäs lähdetään kaivelemaan syyllistä puhaltimen mykistymiseen? Elokuussa ajettu viimeksi ja silloin toiminut normaalisti. Sulakkeetkin vielä katsomatta, joten peukut pystyyn että sieltä löytyy syy.

Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Komea on 8)
® Mesen Porkkana-klubi
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Virtalukossa vois olla syy puhaltimen toimimattomuuteen. Kokeile heilutella avainta.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29261
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onnittelut hankinnasta, hieno peli.
wiimax.fi
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Hieno !!

Aloita sillä sulakkeiden pyörittelyllä, pieni sorvaus on aina paikallaan noille wanhuksille, ikäänkuin päivitys nykyautoille.
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Kuva
Vanha rouva saapui kotiin! Tasonsäätö on kyllä kiva farkussa, taisi vetomassat (2100 kg) olla aika hyvin täynnä (trailerin omamassa 730, W115:llä 1400 kg, tosin sisältänee täyden tankin ja kuskin), eikä tartte kärsiä roikkuvasta perästä. Trianglen kitkatkin piti oikein hienosti. :twisted:

Toivottavasti kelit sallii pian pystärin pesun niin pääsee ottamaan parempia kuvia ja näkee jäikö jotain ruosteita huomaamatta. Peruutus- ja jarruvalot näyttää olevan pimeänä jostain syystä myös, toivotaan että olisi jotain simppeliä kuten sulakkeiden kosketushäiriötä tms...

Edit: jarruvalot heräsi kun laittoi pudonneen sulakkeen paikalleen... Lämppäri ja pakkivalot pimeänä vielä, sulakkeet ehjät ja ihan siistin näköiset pohjatkin.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Tuli uhmattua flunssapöpöjä pesemällä pikkupakkasessa, että pääsi katsomaan vähän mitä tuli tehtyä. Kuvasaastetta, ensin kivat puolet:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Pientä korjattavaakin toki löytyy, kuuluu hintaan kun tais olla nettiauton halvin leimassa oleva pystäri:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja sitten se huonoin puoli, eli sisusta. Jusa82:n kanssa jo vähän alustavasti sovittu kauppaa ehjästä sinisestä sisustasta:

Kuva
Kuva
Kuva

Samalla huomasin, että takana ei ole vöitä kuin reunapaikoilla. Olisikohan saanut samanlaisen rullavyön myös keskelle pultattua hattuhyllyyn, reunapaikoilla kun on samalla tavalla? Tekisi kummasti käyttökelpoisemman kesäauton penskojen kanssa...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3047
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Lantiovyön siihen ainakin saa, Suomeen tuoduissa ei ole vöitä takana kai juuri ollut, kiinnityspaikat kuitenkin löytyy
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Juu lantiovyölle on toki valmiit paikat, mutta se kolmas pistekin olisi oikein mukava saada. Mikähän tämä kajarin vieressä oleva levy/mutteri on, toisella puolella ei ole mitään. On aika täsmälleen siinä kohdassa mihin keskimmäisen kolmipistevyön rulla tulisi. Ei kai oikeasti on näin vanhassa provisiota sille? Näyttäisi siltä että tuohon voisi uskaltaa pultata kiinni...

Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7175
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Muistinko aivan väärin että tuo pystärin puhallinmoottori on aika hankalassa paikassa?

jos sulakkeen pyörittely ei auta niin lähtisin melkein hakemaan vikaa itse puhallinmoottorista.

Mittaa ekana tuleeko johtoihin jännitettä ollenkaan. Vika voi olla myös siinä etuvastuksessa mutta hyvin epätodennäköistä jos puhallin ei toimi millää nopeudella.

Voihan siellä olla hiilet niin loppu ettei enää lähde pyörimään.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Juu, ei pelaa millään nopeudella. Kojelaudan se kai purattaa, mutta toisaalta tähän joutuu muutenkin vaihtamaan koko kojelaudan ehjään, niin samalla aukaisulla se menee onneksi...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Tutkiskelin vähän sähköjä, kun tehty vähän omia kytkentöjä...

Kuva

Yhden palaneen sulakkeen löysin sellaisen piuhan välistä, joka menee tulipellin keskeltä kabiiniin, mutta turha toivo, mikään ei muuttunut. Ei kyllä palanutkaan uudelleen...

Kuva

Sulakerasian alla on pari irtonaista vierekkäistä samanväristä piuhaa, joista toiseen tulee virrat päällä 12 V, toiseen ei mitään, joten olettaisin kuuluvan yhteen. Laitoin sulakkeen väliin, mutta mitään ei taaskaan tapahtunut...
Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Joo. On kyllä pahassa paikassa pystärin puhaltimen moottori. Joutuu purkaa koko lämppärin pömpelin pois että saa tulipeltiin ruuvatun moottorin irti. Mutta piti sanoa että onnea uuden auton kans, hieno on 8)
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Jossain kotomaisessa Belaruksen turvakopissa on Torin sanomien artikkelin mukaan samankaltainen oravanratas puhaltimena. :idea:

IKH :?:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Pikkuisen edistystä:

Ennen:
Kuva

Jälkeen:
Kuva

Pakkivalot heräsi, liekö tuo edellisen viestin viimeisessä kuvassa olleen piuhan yhdistäminen sulakkeella syynä, en tajunnutkaan tarkistaa viimeksi näitä, mutta pääasia että toimii nyt:

Kuva

Tämä on nähtävästi puhaltimen liitin, mersuforumin puolella osui vanha viesti silmään missä puhuttiin, että testiliittimelle virtaa syöttämällä saisi selville onko itse puhallin ehjä. En vielä uskaltanut mihinkään yhdistellä kun ei palovakuutustakaan ole...

Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Jusalta tuli sisusta, varsin hyvässä kunnossa putsailun jälkeen, kiitokset sinne suuntaan! Takapenkin istuinosassa repeämä reunassa, joten jos jossain vaiheessa sattuu semmoinen vastaan, pitää vielä hommata kokonaan ehjä. Uskomattoman kestävää taitaa MB-texi olla, ei juuri kulumia erota missään. Likaa kyllä kerää mukavasti tuohon keskiosan "rei'itykseen", siihen pitää keksiä joku tehokas putsauskeino. Päivä loppui kesken penkkien ja yhden ovipahvin jälkeen, mutta eroa alkuperäistilanteeseen alkaa jo tulla. Kyllä tämä tästä kesäksi vielä baanalle elpyy!


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Vanha sisusta menee muuten juhannuskokkoon, jossei joku jostain kumman syystä sitä halua itselleen... :roll:
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Tässä ei olekaan juuri mitään tapahtunut. Tilailin tuossa nuo alkuperäiset kilvet niin saa vähän siistimmät ja vieläpä ensimmäisillä tunnuksilla. Kesäkuun lopussa loppuu leima, pitää ehtiä ennen sitä tekemään jotain.

Naapurifoorumilta löytyi halvat barokit, ja toki halvoilta näyttikin. Kävivät lenkin J. Vartiaisella Lieksassa (http://www.jvartiainen.fi/) puhallutettavana ja maalattavana, ja aika kivastihan nuo muuttui. Tottakai läheltä katsottuna näkyy kuopat, mutta kyllä nuo alle kelpaa.

Ennen:
Kuva

Jälkeen:
Kuva
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2443
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Hyvältähän nuo näyttää :D Uskaltaako kysellä paljonko kustansi tuollainen homma? :roll:
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
NonSenCe
murreanalyytikko
Viestit: 1435
Liittynyt: 13.4.2011 20:49
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

mä en näitä projektei saisi kattoo.. tekee mieli hankkia oma vanha pystäri tai pikkusiipi. huokaus.

kivalta näyttää tämäkin siis.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Enää hiukan kilpikonnanvaikkua hieroo niskaan ja sehän on ku uus, ellei jo komiampi. :)
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

mese300 kirjoitti:Hyvältähän nuo näyttää :D Uskaltaako kysellä paljonko kustansi tuollainen homma? :roll:
249€ sisältäen postikulut kahteen suuntaan. Mielestäni aika kohtuullista, kun jo postien osuus lienee luokkaa 70€.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2443
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Ei tosiaan olleet hinnan kiroissa,pitää melkein soittaa tuonne ja kysäistä tarjous vastaavasta hommasta tuon ässän Lorinsereihin :D Täällä päin muuten näyttää joku nuorehko nainen ajelevan kaikki arkiajot tälläisellä 240D pystärillä :roll:
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Hinku päästä ajamaan nousi tänään liian isoksi ja otin tieliikennekäyttöön. Leppoisa peli on kyllä ajella, ei vetele eikä tunnu ajettavuudeltaan häpeävän uudemmille yhtään. Meteliä on kyllä rajusti, uskoisin että paljon enemmän kuin kuuluisi olla. Tuulen suhinat nousee melko kovaksi kahdeksankympin toisella puolella, etenkin peilien suunnalta.

Käytin heti aamulla pikaöljynvaihdossa, uudet öljyt joka paikkaan. Perän ja laatikon öljyt näytti sen verran hyvältä, että lienee vaihdeltu hiljakkoin, mutta onpahan uutta nyt. Öljykylpysuodatin oli ihan kuiva, liekö pitäänkin ajeltu ilman öljyjä... Samoin syöttöpumpusta ei näkynyt öljyjä. Samalla löpöfiltteri vaihtui uuteen.

Pissapoika ei pelaa, ostaessa oli letku irti. Laittelin paikalleen, mutta ei vielä ruiki. Pumppu pyörii äänestä päätellen, mutta nestettä ei vaan nouse säiliöstä. Kokeilin laittaa peukalon säiliön puolen letkun päähän, mutta ei oikein tunnu imevän. Falskaakohan pumppu liikaa...

Lämppäri nyt ei toimi, kuten tiedossa oli, mutta eipä tuo ajamista haittaa. Ilmaa tulee sisän yllin kyllin ilmankin ja ikkunat kestää huurteettomina.

Mutta hyvin tuntuu toimivan kaiken kaikkiaan. Hyvä fiilis on ajella. 8)
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Tuli nuo alkuperäiset kilvet, ja homma menikin aika hyvin pieleen. Kysyin kilpiä tilatessa, että eihän katsastusajankohta muutu... Kassaneiti vannoi, että ei se mihinkään muutu, katsastusajankohta on auto- eikä kilpikohtainen.
Kuva

Noh, kuten arvata saattaa, eihän se näin mene. Kävin Trafin sivuilla kilpien hakemisen jälkeen, ja siellähän luki punaisella "Määräaikaiskatsastus suorittamatta, ajokielto". Ei muuta kuin takaisin konttorille, että eihän sen näin pitänyt mennä. Sama kassaneiti sattui olemaan, ja lähinnä levitteli käsiään, että ei hän tätä tiennyt... Ehdotti, että voisin tilata uudelleen nuo vitoseen päättyvät kilvet, mutta vanhoja kilpiä ei hyllystä saa vaan pitää tilata uudet.

Kysyin samalla inssiltä, että saako huomautuksen vai hylsyn kun ei lämppäri puhalla, ja vastaus oli kylmä hylkäys.

Kaverini kertoi, että oli saanut leiman läpi autosta, josta puuttuu koko puhallin, yksinkertaisesti laittamalla 12 voltin tuulettimen kojelautaan. Laki puhuu pelkästään huurteenpoistojärjestelmästä yksilöimättä sen tarkemmin. Joten väliaikaisratkaisuna Motonetistä 9,90 euron tupakansytkälämmitin:

Kuva

Ensimmäinen päästi toimintasavut viiden sekunnin jälkeen, mutta takuuseen uusi ja toinen peräti toimi.

Pissapoika oli seuraava ongelma. Uusin letkuja, kun vanhat näytti pahasti koppuraisilta. Aluksi näytti siltä, ettei pumppu jaksa nostaa nestettä tarpeeksi:

Kuva Video

Kun sain lopulta lappona veden kulkemaan pumpulle, niin neste lähti tulemaan lasillekin asti. Tämän jälkeen ei ollutkaan enää tiedossa yhtään asiaa, mikä aiheuttaisi hylsyä, joten varasin tälle aamulle ajan konttorille ja ajelin jännittäen katsastukseen.

Kuva

Ja läpi meni, ei edes mainintaa lämppäristä. Kuskin puolelta raidetangon päässä oli havaittavissa pientä väljyyttä siinä rytkytyslaitteessa, mutta sen verran pientä ettei tullut edes korjauskehotusta. Pienet reiät löytyi kuskin puolen pyöräkotelosta sekä helman ja pohjan liitoskohdasta, mutta inssille pointsit ettei tämän takia hylännyt. Nyt on loppuvuosi aikaa pistää nuo kuntoon seuraavalle leimalle. 8)
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Peukku !


Miks mua aina alkaa nauratta tuo "maha iskaritesterii" :lol:
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Tämän näin tänään Savonlinnassa ja oli ihan auton näköinen :shock:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oldtimers”