Kävi hienosti, sammu ja ei enää millään käyntihin..
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 09.6.2017 7:03
Kävi hienosti, sammu ja ei enää millään käyntihin..
Jos joku osaasi vähä jeesata, että missä vika..
Elikkäs tapaus olsi 220 riisseli E mersu ja vuosmalli taisi olla 98
Ennyt varmaksi sano muttei kauaksi heitä..
Mutta teheny usiampaan kertaa jotta lähtöö ku palmun alta käyhtihin ja käy pitkän tovin, jopa saa avaamella sammutettua, mutta eileen kävi näin, että kävi pari tuntia ja sammuu.. eikä enää kirveelläkään käyntiin.. starttaa kyllä muttei vain inahdakkaan.. ainetta on melkein tankki täys ja järjestelmän ilmasin mutta ei auttanu mitään ja katoin kaikki mahdolliset sähkö "ongelma" paikat muttei vaikutusta.. voiko olla että pumpulta on mennyt joku hätä sammutin päälle mikä ei vain kytkeydy poies päältä vai mikä voi olla häikkänä jos joku viittisi vähän jeesata niin olsin kiitollinen
Elikkäs tapaus olsi 220 riisseli E mersu ja vuosmalli taisi olla 98
Ennyt varmaksi sano muttei kauaksi heitä..
Mutta teheny usiampaan kertaa jotta lähtöö ku palmun alta käyhtihin ja käy pitkän tovin, jopa saa avaamella sammutettua, mutta eileen kävi näin, että kävi pari tuntia ja sammuu.. eikä enää kirveelläkään käyntiin.. starttaa kyllä muttei vain inahdakkaan.. ainetta on melkein tankki täys ja järjestelmän ilmasin mutta ei auttanu mitään ja katoin kaikki mahdolliset sähkö "ongelma" paikat muttei vaikutusta.. voiko olla että pumpulta on mennyt joku hätä sammutin päälle mikä ei vain kytkeydy poies päältä vai mikä voi olla häikkänä jos joku viittisi vähän jeesata niin olsin kiitollinen
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 09.6.2017 7:03
En nyt käsitä miksi käyttää autoa pari tuntia näin lämpimillä keleillä. Kyllä moisesta teosta sietääkin myllyn esittää nootti.
No, kävi tossa lumien aikaan että laitettiin m113 tulille ettei ihan haapetu kun oli seisonut jonkin aikaa. Tarkoitus oli sit ajella pukille remontinkorjuuseen. Sepä käy hiljaa oli kaveri tuumannu - mutta eikös ollu sammunu koko mylly.
No, kampiakselin anturihan se oli syypää moiseen. Sattumoisin sellainen oli siinä lähimmässä autotallissa ja sen vaihdolla lähtikin sitten taas käymään.
Kyseisen anturin vaihdon jälkeen autolle pitää suorittaa jonkinasteinen normitus/kalibrointi ajo erilaisilla kuormitus/vaihde/nopeus-alueilla. Itseasiassa sama homma tehtävä jos vaihtaa moottorin kumit...
Eli yksi ääni anturipuolen poikittaiselle bitille.
No, kävi tossa lumien aikaan että laitettiin m113 tulille ettei ihan haapetu kun oli seisonut jonkin aikaa. Tarkoitus oli sit ajella pukille remontinkorjuuseen. Sepä käy hiljaa oli kaveri tuumannu - mutta eikös ollu sammunu koko mylly.
No, kampiakselin anturihan se oli syypää moiseen. Sattumoisin sellainen oli siinä lähimmässä autotallissa ja sen vaihdolla lähtikin sitten taas käymään.
Kyseisen anturin vaihdon jälkeen autolle pitää suorittaa jonkinasteinen normitus/kalibrointi ajo erilaisilla kuormitus/vaihde/nopeus-alueilla. Itseasiassa sama homma tehtävä jos vaihtaa moottorin kumit...
Eli yksi ääni anturipuolen poikittaiselle bitille.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Pakko siellä on olla kampiakselin anturi kun vaihettiin juurikin lukaksen pumpulliseen kerran jos toisenkin laatikkoa ja ei se turbon lootan turbiini käyny kun hammastus erilainen vauhtipyörässä. Tuskimpa se hammastus siellä ilman anturia oli....Mika.T kirjoitti:Onkohan lucaksessa yhtään käyntiin vaikuttavaa anturia?AK47 kirjoitti: Eli yksi ääni anturipuolen poikittaiselle bitille.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 09.6.2017 7:03
AK47 kirjoitti:En nyt käsitä miksi käyttää autoa pari tuntia näin lämpimillä keleillä. Kyllä moisesta teosta sietääkin myllyn esittää nootti.
No, kävi tossa lumien aikaan että laitettiin m113 tulille ettei ihan haapetu kun oli seisonut jonkin aikaa. Tarkoitus oli sit ajella pukille remontinkorjuuseen. Sepä käy hiljaa oli kaveri tuumannu - mutta eikös ollu sammunu koko mylly.
No, kampiakselin anturihan se oli syypää moiseen. Sattumoisin sellainen oli siinä lähimmässä autotallissa ja sen vaihdolla lähtikin sitten taas käymään.
Kyseisen anturin vaihdon jälkeen autolle pitää suorittaa jonkinasteinen normitus/kalibrointi ajo erilaisilla kuormitus/vaihde/nopeus-alueilla. Itseasiassa sama homma tehtävä jos vaihtaa moottorin kumit...
Eli yksi ääni anturipuolen poikittaiselle bitille.
Sen tautte käyteltiin pitempään kun ollu samaa häikkää jo pitempään.. mutta kiitos vain täytyy kokeilla josko korjaantus anturin vaiholla!