Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Sorbus
Viestit: 56
Liittynyt: 20.10.2010 19:13
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Sorbus »

Poistettu
Viimeksi muokannut Sorbus, 21.11.2014 19:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

...........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

............
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Aikas paljon on tullut MUUTA kuin kuvia automatti laatikon osista
samoin vaikka juttu on 203 osiossa niin melko paljon on juttua muista maleista(vaika niistäkin osaan tuli laitettua omat kuva juttunsa)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Tämän jutun otsikona on kuvia...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Mou
Viestit: 1659
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Onko täälä Mesen puolella kellään kokemuksia tosta "blue top solenoid" modista?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

CDI203 kirjoitti:Tämän jutun otsikona on kuvia...
Keskustelufoorumilla syntyy aina keskustelua, eikä kaikilla aina ole sopivaa kuvaa ryydittämään topikkia. :nocando:

t.
Risto

Kuva
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

...........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Bomber4 kirjoitti:No tollasta pitelin. Kuvattu suoraan irrotettuna,joten on myös paskanen.

Kuva

Kuva

Näistä mitään apua kellekkään ole,mut kuvia pyydettiin.
Ei ihan noinkaan :)
kuviin on talentunut parikin juttua mistä voi olla apuja jollekin

normali likainen koneisto, ei pitäisi vielä vaikutta sen toimintaan

ja solenoidin päässä näkyvät "leikaantumis" jäljet
ovat mahdolinen tuosta vielä kasvaessan mahdolinen vika paikka


E: eli mustan "liejun" määrä
E2: myös Y3/6n3 näkyvä mettalli "lima" on vielä sen verran vähäistä että tuskin vaikuutaa sen toimintaan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

...........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

öljyn lämpö

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Jos ei *:ria saapuvilla öljyjä tarkistellessa
johdinlevyn liitin no4 1.65v=80c

TCU liitin 2.34
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

.........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

......
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

.......
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

..........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

..........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Onko nämä lastukuvat otettu venttiilinvaihdon jälkeen vai sitä ennen?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

.........
Viimeksi muokannut Bomber4, 19.3.2017 9:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
vilerace
Viestit: 1
Liittynyt: 19.3.2016 20:13

W210 270CDI 2/3 epälooginen signaali

Viesti Kirjoittaja vilerace »

Auttakee vähän vanhan 600tkm ajetun väyrysen omistajaa jos pystytte!

Otsikon mukaista koodia antaa Esitronic: E110 2/3 pyörintänopeusanturi, epälooginen signaali. Oireet on että, olisiko se n. kolmoselle vaihtaessa nykäisee ja kohtapuoleen lakkaa meno vallan, moottori ei ota kierroksia ja auto ei liiku. Tämä ilmeisesti johtuu vikatilasta? Toinen on että laatikosta kuuluu (myös P- päällä) erikoinen vinkuva ääni, kuin öljypumppu löisi tyhjää tms.
Done: Johdinlevy, pistoke, ohjainyksikkö kuivattu ja myös kokeiltu vallan toista.
Johdinlevyrempan ja uusien öljyjen tms. vaihdon jälkeen pelasi kaksi viikkoa kuin kello, kunnes taas sama ongelma... Jos olisi pakat sökö tms. niin luulisi ettei pelaa ollenkaan?

Ymmärrän että monta mahdollista vianaiheuttajaa ja monia mahdollisia on varmasti tässä viestiketjussa jo mainittukin, mutta kaikki vinkit otetaan vastaan. Ja mitenkä tuo ääni, voiko se johtua siitä että laatikko on vikatilassa? Vai liittyykö ongelmaan?

Nimimerkillä "hakkaanko lisää rahaa vanhaan ruosteiseen meseen, vai rupeanko katselemaan vähän uudempaa (203/ 211?) murheenkryyniä uusine ja samoine vaivoineen?" :D
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Paljonko maksaa 722.6 lootan öljypohja?
Tuossa olis yks 316 rintteri jossa en saa pysymään öljyjä sisällä, ei taida olla muita vaihtoehtoja enää..
Antti87
Viestit: 1
Liittynyt: 11.11.2016 12:48

Viesti Kirjoittaja Antti87 »

Oire lämpimänä joskus kierrokset huojaa..kyb vena?

Otin öljyt pois mitä sain (6,5l),kaadanko suoraan saman verran sisään ja mittaan?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

kuvassa laatikon vipu väärässä paikassa

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

muovi osan hajomisen ehkäsyyn
vipu tappi vihreän nuolen kohttan
Kuva
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Mou
Viestit: 1659
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Kuis vakavaa tuollanen mitä ilmeisemmin turbiinista tuleva pieni ujellus on? Nelosella kun kiihdyttää 70->80kmh niin kuuluu ujellus muutaman sekunnin ajan ja ujellluksen aikana voi äänenvoimakkuutta säädellä kaasulla. Ujellus kuitenkin loppuu kuin leikaten mutaman sekunnin kuluttua vaikka jatkaisi kiihdytystä ihan normaalisti. Ilmeisesti turbiini lukittuu. Muilla vaihteilla tätä ei kuulu. Muuten vaihteisto toimii täysin normaalisti, ei jyrise, ei kierokset heijjaa, vaihtaa hienosti tai napakasti kun käsin rattinappuloista komentaa. Öljyt on kirkkaat ja taso oikea.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Mou kirjoitti:Kuis vakavaa tuollanen mitä ilmeisemmin turbiinista tuleva pieni ujellus on? Nelosella kun kiihdyttää 70->80kmh niin kuuluu ujellus muutaman sekunnin ajan ja ujellluksen aikana voi äänenvoimakkuutta säädellä kaasulla. Ujellus kuitenkin loppuu kuin leikaten mutaman sekunnin kuluttua vaikka jatkaisi kiihdytystä ihan normaalisti. Ilmeisesti turbiini lukittuu. Muilla vaihteilla tätä ei kuulu. Muuten vaihteisto toimii täysin normaalisti, ei jyrise, ei kierokset heijjaa, vaihtaa hienosti tai napakasti kun käsin rattinappuloista komentaa. Öljyt on kirkkaat ja taso oikea.
Turbinan ulinan kaltaista meteliä
Voi tulla myös jos vetolevy vääntyy tai on vääntynyt(tekee sen melko helosti laatiko remontin yhteydessä jos semmoista on tehty)
myös painenvuotoa, alakva laakeri vaiva,
kannattaa katsoa mitä siellä tapahtuu ulinan aikana,
myös muistaa että äänet johtuu rakenteta pitkin
yllätävästi (siihen jahtiin on hyvä apu esim säätö hommissa käytettävät nakutus luurit) myös menesti noita ulinoita on tullut kardanista,
myös sitä kanntta koitta tuleeko se vain väänättessä tai kierrätessä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Mou
Viestit: 1659
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

CDI203 kirjoitti:
Mou kirjoitti:Kuis vakavaa tuollanen mitä ilmeisemmin turbiinista tuleva pieni ujellus on? Nelosella kun kiihdyttää 70->80kmh niin kuuluu ujellus muutaman sekunnin ajan ja ujellluksen aikana voi äänenvoimakkuutta säädellä kaasulla. Ujellus kuitenkin loppuu kuin leikaten mutaman sekunnin kuluttua vaikka jatkaisi kiihdytystä ihan normaalisti. Ilmeisesti turbiini lukittuu. Muilla vaihteilla tätä ei kuulu. Muuten vaihteisto toimii täysin normaalisti, ei jyrise, ei kierokset heijjaa, vaihtaa hienosti tai napakasti kun käsin rattinappuloista komentaa. Öljyt on kirkkaat ja taso oikea.
Turbinan ulinan kaltaista meteliä
Voi tulla myös jos vetolevy vääntyy tai on vääntynyt(tekee sen melko helosti laatiko remontin yhteydessä jos semmoista on tehty)
myös painenvuotoa, alakva laakeri vaiva,
kannattaa katsoa mitä siellä tapahtuu ulinan aikana,
myös muistaa että äänet johtuu rakenteta pitkin
yllätävästi (siihen jahtiin on hyvä apu esim säätö hommissa käytettävät nakutus luurit) myös menesti noita ulinoita on tullut kardanista,
myös sitä kanntta koitta tuleeko se vain väänättessä tai kierrätessä
Koneen takastefanhan vaihtelin tuossa joulukuussa, mutta en mä laatikolle mitään tehnyt. Siinä se nökötti lattialla. Vetolevyn ja kampiakselin välisen kiinnityspinnan puhtauden kanssa olin erityisen tarkka. Käytin kyllä kierrelukitetta ihan olemattoman tipan verran per pultti, että teoriassa voisi olla mahdollista että sinne väliin olisi puristunut liimaa, mutta empä tiiä.

Ensiksi luulinkin että ääni tulee jostain voimalinjasta, mutta kun huomasin että se lakkaa ihan itsestään vaikka jatkaa kiihdytystä.

No ei siinä... Tilataan uusi turbaani ja vaihdellaan. Mitä sitä enempiä arpomaan.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4281
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Mou kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
Mou kirjoitti:Kuis vakavaa tuollanen mitä ilmeisemmin turbiinista tuleva pieni ujellus on? Nelosella kun kiihdyttää 70->80kmh niin kuuluu ujellus muutaman sekunnin ajan ja ujellluksen aikana voi äänenvoimakkuutta säädellä kaasulla. Ujellus kuitenkin loppuu kuin leikaten mutaman sekunnin kuluttua vaikka jatkaisi kiihdytystä ihan normaalisti. Ilmeisesti turbiini lukittuu. Muilla vaihteilla tätä ei kuulu. Muuten vaihteisto toimii täysin normaalisti, ei jyrise, ei kierokset heijjaa, vaihtaa hienosti tai napakasti kun käsin rattinappuloista komentaa. Öljyt on kirkkaat ja taso oikea.
Turbinan ulinan kaltaista meteliä
Voi tulla myös jos vetolevy vääntyy tai on vääntynyt(tekee sen melko helosti laatiko remontin yhteydessä jos semmoista on tehty)
myös painenvuotoa, alakva laakeri vaiva,
kannattaa katsoa mitä siellä tapahtuu ulinan aikana,
myös muistaa että äänet johtuu rakenteta pitkin
yllätävästi (siihen jahtiin on hyvä apu esim säätö hommissa käytettävät nakutus luurit) myös menesti noita ulinoita on tullut kardanista,
myös sitä kanntta koitta tuleeko se vain väänättessä tai kierrätessä
Koneen takastefanhan vaihtelin tuossa joulukuussa, mutta en mä laatikolle mitään tehnyt. Siinä se nökötti lattialla. Vetolevyn ja kampiakselin välisen kiinnityspinnan puhtauden kanssa olin erityisen tarkka. Käytin kyllä kierrelukitetta ihan olemattoman tipan verran per pultti, että teoriassa voisi olla mahdollista että sinne väliin olisi puristunut liimaa, mutta empä tiiä.

Ensiksi luulinkin että ääni tulee jostain voimalinjasta, mutta kun huomasin että se lakkaa ihan itsestään vaikka jatkaa kiihdytystä.

No ei siinä... Tilataan uusi turbaani ja vaihdellaan. Mitä sitä enempiä arpomaan.
Turbin kiinitys vetolevyyn, keski tapin reikä/tappi tiuka/väljä/kantaa
vetolevyä voi tarkistella heittokellolla sieltä reijässtä,
jos turbin oisoitatuu vialiseksi niin repcon korjaa sen uuttaparemaksi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Mou
Viestit: 1659
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

CDI203 kirjoitti:
Mou kirjoitti:
CDI203 kirjoitti: Turbinan ulinan kaltaista meteliä
Voi tulla myös jos vetolevy vääntyy tai on vääntynyt(tekee sen melko helosti laatiko remontin yhteydessä jos semmoista on tehty)
myös painenvuotoa, alakva laakeri vaiva,
kannattaa katsoa mitä siellä tapahtuu ulinan aikana,
myös muistaa että äänet johtuu rakenteta pitkin
yllätävästi (siihen jahtiin on hyvä apu esim säätö hommissa käytettävät nakutus luurit) myös menesti noita ulinoita on tullut kardanista,
myös sitä kanntta koitta tuleeko se vain väänättessä tai kierrätessä
Koneen takastefanhan vaihtelin tuossa joulukuussa, mutta en mä laatikolle mitään tehnyt. Siinä se nökötti lattialla. Vetolevyn ja kampiakselin välisen kiinnityspinnan puhtauden kanssa olin erityisen tarkka. Käytin kyllä kierrelukitetta ihan olemattoman tipan verran per pultti, että teoriassa voisi olla mahdollista että sinne väliin olisi puristunut liimaa, mutta empä tiiä.

Ensiksi luulinkin että ääni tulee jostain voimalinjasta, mutta kun huomasin että se lakkaa ihan itsestään vaikka jatkaa kiihdytystä.

No ei siinä... Tilataan uusi turbaani ja vaihdellaan. Mitä sitä enempiä arpomaan.
Turbin kiinitys vetolevyyn, keski tapin reikä/tappi tiuka/väljä/kantaa
vetolevyä voi tarkistella heittokellolla sieltä reijässtä,
jos turbin oisoitatuu vialiseksi niin repcon korjaa sen uuttaparemaksi
Kaikki oli piukkaa ja pinnat sileitä. Ääni tosiaan on tasainen, ei vou'vaava. Eikä se edes ole kovin voimakas tms. Mutta ennenkuin jotain fataalia tapahtuu...

Recrolta sain hyvän tarjouksen. Pitääpä kysellä tuolta Repconiltakin... Se vaan että pitää olla hyllyssä. Mä en lähetä vanhaa kuin panttirahan takia ja uus menee lennossa paikalleen.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

Kysytääs tähän vanhaan topikkiin.

Laatikko 5 vaihteinen AMG speedshift. (C30 CDI -11/2003)

Vaihteisto nytkyttää autoa silloin kun, on noin 1500-1800 rpm vaihteen ollessa kakkosella, juuri kun vaihtaa kolmoselle.
Samatapaista nytkytystä, mutta hieman terävämpänä tapahtuu muillakin vaihteilla juuri kun on laatikko on vaihtamassa isommalle.
Ajaessa tasakaasulla, kiihdytyksessä ei nyi ja vaihtaa muutoin ihan normaalisti. kierrokset ei muutu nytkytyksessä. laatikko ei pidä mitään ylimääräisiä ääniä, ei jurnuta tai kolise. mitään vikakoodeja ei tule.

Laatikkoon on vaihdettu öljyt 60tkm välein, nyt viimeksi laitetettiin jokin pesuaine ja uudet öljyt tilalle, ei auttanut nytkyttää edelleen.

Mikäs tuota laatikkoa vaivaa, eräs huoltomies sanoi että turbiinin vaihto.
Hänen mielestään ei ole kyb venttiili vika, ehkä jokin muu hydrauliikka osassa vikana.
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
w140500sel
Viestit: 14
Liittynyt: 07.9.2014 21:49

Viesti Kirjoittaja w140500sel »

2003 vm. ML400CDI vaihteisto nykii

kuka korja? paljon maksa työ?
missä?
Mitä otan mukana?
tilanko tiiviste, suodatimen, öljiy, KYP venttiili/turbini lukon solenoidi ja tepselin?
naftale_n
Viestit: 74
Liittynyt: 09.8.2006 17:36
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Nyt pari laatikkoa avanneena ja putsanneena ei hommana vaikea. Youtube auttaa kummasti asiassa! Ja rauhallisuutta.

Omassani halkaisin lohkot ja vain päällisin puolin puhdistus räteillä, johdinlevy+kyb. Toista ei avattu, kyb ja nippuun takaisin.
Töpselit ja huuhtelua reilusti. Laatikot toimivat nyt loistavasti.

Anturit kummassakin täynnä metallitöhnää, onneksi kummassakin magneetti. Kilometrit 540/320tkm.
Kuvia ei valitettavasti ei tullut otettua. Seuraavana Sprintterin pöydän tiputus, siitä otettava kattava valikoima kuvia!

Tämä pöydän ajattelin putsata hieman perusteellisemmin. SIKSI kysynkin jos puolikkaat pestään liuottimella, onko vaarana että liuotinta jää kyljissä olevien jousiventtiilien sekaan ja au'ottava nekin vai haihtuuko?

https://youtu.be/6gfHh7GbMcg
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 voimansiirto”