Puhallin toimii ok ja resetoinnissa puhaltelee joka puolelle, paitsi tuulilasille niistä pitkistä kapeista suuttimista. Kojelaudan päältä keskeltä isosta suuttimesta onneksi puhaltaa, mutta on tuolla hankala näillä keleillä ajella. Ellei muu auta, niin täytyy ottaa vanha konsti käyttöön ja pyyhkiä kankaisella suolapussilla lasia.
Mitään naputusta ei ole kuulunut, eli mikään vipu ei kai ole halki.
Tänään kävin lasipalatsissa korjauttamassa vikaa. Ei onnistunut, ainakin yksi kuudesta läppämoottorista on rikki. Virta kuulemma meni moottorille, mutta moottori ei pyöri. Moottorin hinta 300 € ja koko päivä menee työhön, kun koko kojelauta pitää purkaa, vaihtaa moottori ja samalla kaikki läpät herkistää, niin koko hinta olisi 1200, tai 1400 €. En ole varma kumpi lukema on oikea, kun sinnin syrjimmäisen aivomoottorin vipu meni halki ja jäi naputtamaan.
Mekassa on hyvät ohjeet, mutta eikös ne ole alapuhallusvikaan, vai voiko niiden mukaan korjata tämänkin vian?
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _korjausta
Tuolta löysin "räjäytyskuvan".
https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/ ... 0/035/0/0/
Tuolla ei ole kuitenkaan kuin yksi läppämoottori (310, A2038201642), mutta missä loput viisi? Noita löytyy purkaamoilta alle 50 €.
Missä yläläppien moottori sijaitsee?
Onko kaikki 6 moottoria samanlaisia (A2038201642)?
Itellä tärisee kädet sen verran ettei eläkeäijästä hommaan ole, mutta jos ohjeita saa, niin voisin löytää jonkun nuoremman tekijäksi. Ei oikein haluta ens vuonna rippikoulu ikäisen auton tuollaiseen vikaan tonneja pistää.
Tuulilasille ei puhalla yhtään.
Tuulilasille ei puhalla yhtään.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
Eikö kukaan tiedä vastauksia edes yhteen kysymykseen?
1) Mekassa on hyvät ohjeet, mutta eikös ne ole alapuhallusvikaan, vai voiko niiden mukaan korjata tämänkin vian?
2) Tuolla ei ole kuitenkaan kuin yksi läppämoottori (310, A2038201642), mutta missä loput viisi?
3) Onko kaikki 6 moottoria samanlaisia (A2038201642)?
4) Missä yläläppien moottori sijaitsee?
Kovasti kiitollinen olisin myös muista avuista ongelmaan.
1) Mekassa on hyvät ohjeet, mutta eikös ne ole alapuhallusvikaan, vai voiko niiden mukaan korjata tämänkin vian?
2) Tuolla ei ole kuitenkaan kuin yksi läppämoottori (310, A2038201642), mutta missä loput viisi?
3) Onko kaikki 6 moottoria samanlaisia (A2038201642)?
4) Missä yläläppien moottori sijaitsee?
Kovasti kiitollinen olisin myös muista avuista ongelmaan.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
Kuvassa vivustosarja numero 110, siinä on kaksi vai kolme moottoria. Niissä myös jalkatilan moottorit. Osassa 30 luonnollisesti yksi moottori, ja missähän yksi vielä...tai automaatti-ilmastoinnissa vielä useitakin.
Pitäisi saada ohje / WIS niin tietäisi miten joutuu purkamaan. Ei ole tietoa päässä (minulla).
Kaikki 6 moottoria on samanlaisia, kuten kuvassa on tieto; 6 kpl.
Pitäisi saada ohje / WIS niin tietäisi miten joutuu purkamaan. Ei ole tietoa päässä (minulla).
Kaikki 6 moottoria on samanlaisia, kuten kuvassa on tieto; 6 kpl.
wiimax.fi
Re: Tuulilasille ei puhalla yhtään.
Harmiksi tuossa omassa 203:ssä ei tule kuljettajan eteen tuulilasille ilmaa kunnolla. Oikealle ja keskisuuttimeen toimii.
Muistaako kukaan pääseekö tuohon läppämoottoriin käsiksi ilman kojetaulun irroitusta.
Autossa on thermotronic .
Muistaako kukaan pääseekö tuohon läppämoottoriin käsiksi ilman kojetaulun irroitusta.
Autossa on thermotronic .