simoksin 350TD
Samaa mietin itekkin, lieneeköhän hankala vaihtaa? Vois kurkata minkälaisessa kunnossa on.94zip kirjoitti:Vaihdelaatikon takakannake?simoks kirjoitti:Moottorin kumityynyt vaihdettu. Vieläkin resonoi sisustaan jostain mutta käynnistyy ja sammuu nätimmin
Tosiaan tyhjäkäynnillä enemmänkin resonoi ja satunnaisesti kuopissa ym.
Ärsyttävä asia muuten suht hiljasessa autossa
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
En tiedä merkkiä kun en ite vaihtanu kun ei tossa pihamaalla tunkin kanssa viittiny saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.8848 kirjoitti:Minkä merkkiset tukikumit laitoit?
Omaan vaihdoin myös ja pieni tärinä jäi siihen 1000rpm kohdalle.
Vaihdoin nyt sen laatikon kumin ilman parannusta.
Ne oli jotkut Vaico/Swag-merkkiset, mitkä laitoin ja vaikkaan että ne on vaan huonot.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
En tiedä merkkiä kun en ite vaihtanu kun ei tossa pihamaalla tunkin kanssa viittiny saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.[/quotesimoks kirjoitti:8848 kirjoitti:Minkä merkkiset tukikumit laitoit?
Omaan vaihdoin myös ja pieni tärinä jäi siihen 1000rpm kohdalle.
Vaihdoin nyt sen laatikon kumin ilman parannusta.
Ne oli jotkut Vaico/Swag-merkkiset, mitkä laitoin ja vaikkaan että ne on vaan huonot.
Mulla on musta sisusta, niin kuin autokin
300GD
S300
E320
Unimog 411 110
S300
E320
Unimog 411 110
Puoli kierrosta nappasin takajousista pois vielä. Samalla kolmipuolien testausta 25mm adapteri oli pakko ottaa pois välistä kun tuli kaaresta jo yli niin olis raapinu varmaan pirusti. 10mm pitää hommata jostain niin asettuu tuo takapää kohalleen.
Onnistun tolla järkkärillä saamaan reilusti paskempia kuvia kun puhelimella
Onnistun tolla järkkärillä saamaan reilusti paskempia kuvia kun puhelimella
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Mun silmääni auto ja vanteet ovat "eriparia", meinaatko jättää pysyväksi ratkaisuksi?
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Itsellä on tuosta w202 ne vielä rumemmat pyöreäpuolaset 3 puolaset ja edessä ne nyt pakosta paikollaan kun amkee vanteissa valskaa reuna, joko käläkälällä maalannu vanteen sisältäkindealer kirjoitti:Joo, ei passaa kolmipuolavanne ulkonäöllisesti mitenkään tuohon. Sehän ei haittaa jos simoksia itseään miellyttää.
Mutta niinkun Dealer sanoikin jos itelle miellyttää niin eikun kovaa ajoa. On niitä rumempiakin kun noi...mökkitiellä menis ihan hyvin
® Mesen linttaklubi
Käväsin tuulilasinpyyhkimiä kysymässä Kl-varaosista tähän, 100e
Mersupurkaamolta sai onneks 75e:lla joka sekin tietty on aika tyyris
Vissiin ainoostaan tähän autoon käyvät nuo pyyhkijät toisinkun moni muu malli käy moneen eri autoon.
Mersupurkaamolta sai onneks 75e:lla joka sekin tietty on aika tyyris
Vissiin ainoostaan tähän autoon käyvät nuo pyyhkijät toisinkun moni muu malli käy moneen eri autoon.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Vaihtelin ne pyyhkijät tuossa äsken auton pesun jälkeen. Olihan ne erilaiset kuin nuo "oikeat" eli vissiin vanha omistaja laittanut jonkun eri mallin pyyhkimet. Istuu kyllä selkeästi paremmin nuo alkuperäset
Paisari pikkusen tihkuttaa yläpäästä letkun juuresta siitä muovinystyrästä, näköjään haljennut. Kokeilen pikaliimalla sen halkeeman sulkea vielä ennenkun lähtee koko paisaria vaihtamaan
Paisari pikkusen tihkuttaa yläpäästä letkun juuresta siitä muovinystyrästä, näköjään haljennut. Kokeilen pikaliimalla sen halkeeman sulkea vielä ennenkun lähtee koko paisaria vaihtamaan
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Ohjaustehostin pikkusen vuotaa, pari senttiä oli vajaana nestepinta. Yks klemmari oli ihan löysällä niin toivottavasti siitä..
Tuntuis joku kolisevan alustassa, ei semmosta kumeeta niinku yleensä mutta jotai väljää kun nuo taajamatiet on niin monttua näinä päivinä ja keleinä Ratti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.
Tuntuis joku kolisevan alustassa, ei semmosta kumeeta niinku yleensä mutta jotai väljää kun nuo taajamatiet on niin monttua näinä päivinä ja keleinä Ratti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Laitoin hakkapeliitta9:t orkkisvanteisiin, katotaan esiintyykö samaa levottomuutta vielä kun aiemmin. Hakee uriin ja välillä on outoa hakemista ohjauksessa, toivottavasti renkaista kiinni. Tehostinkin lakkas vuotamasta heti kun autolla ajetaan.simoks kirjoitti:Ohjaustehostin pikkusen vuotaa, pari senttiä oli vajaana nestepinta. Yks klemmari oli ihan löysällä niin toivottavasti siitä..
Tuntuis joku kolisevan alustassa, ei semmosta kumeeta niinku yleensä mutta jotai väljää kun nuo taajamatiet on niin monttua näinä päivinä ja keleinä Ratti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Noniin hirveä uraherkkyys ja levoton ajo loppui pääosin vaihtamalla reilusti osaa eteen. vasemmalle alapallo ja ylätukivarsi, oikealle raidetangon sisä ja ulkopää ja alatukivarren taaimmaiset puslat mitkä oli aivan romuna.
Pyöränkulmat vielä pitäis, ratti kuitenkin suora edelleen vaikka olikin kaikki auki edestä.
Pyöränkulmat vielä pitäis, ratti kuitenkin suora edelleen vaikka olikin kaikki auki edestä.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
nojuu tässäkin kieltämättä oli todella karussa kunnossa. Apusimpukassakin pieni välys mutta se jäi vielä hoitamatta.Mika.T kirjoitti:Nämä kannattaa vaihtaa aina kun W140:n kanssa on ohjauksessa jotain epämääräistä.simoks kirjoitti: alatukivarren taaimmaiset puslat mitkä oli aivan romuna.
Mulla on ollu viisi W140:ä ja jokaisesta on ollu nuo takimmaiset puslat paskana. Pahiten pelkääjänpuolelta.
Ajettavuus meni heti aivan karmeaksi kun alko tiet oleen jäässä, hakee uriin, jos tuulee enempi niin auto menee minne sattuu ja pieniäkin epätasasuuksia tiessä niin saa ohjata autoa rystyset valkosina Tämä siis vain moottoritiellämitä jokapäivä ajan 80km, taajamassa ei noita huomannut.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94