Eli, jos innostuisi vaihtaan tuohon kaksataseen tbomallin kiertokangenlaakerit (paremmat?)
niin onnistuuko alakautta ja meneekö hermo?
paljonko dealerinpajalla operaatio maksais?
Jari
200d kiertokangenlaakereiden vaihto
kyyllä ne alitte kautta pykee vaihtaa....hermotkaan ei mulla menny.Konetta pitää nostaa maksimaalinen määrä eli pitää se ropellin muovikoopakin irroottaa kiinnikkeistä että mahtuu nousemaan.Sitten minä ainakin revin kallistuksen vakaajan irti niin tuli omasta mielestä helpoiten se pohja silumiini sieltä pois...sitte pitää ottaa ö-pumppu irti muistaakseni ja muista laittaa ratas samoin päin kuin olikin siinä kettinkis...muuten kuulemma tuloo vahinkoa.Ite annoin sen roikkua siinä kettinkis koko aika...pumpun vaan irrootin siitä.Sitten muistaakseni 35nm+90astetta kiinni ne irrootuksen jälkee.Laita kaikki samoin päin kuin olikin.
tiiviste kannattaa kiinnittää jollakin liimalla paikkapaikoin kiinni siihen ö-pohjaan,muuten on hankala saada sitä kunnolla sinne nimim. Kytkinlevy öljytty...




-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

Meinasitko vaihtaa vaan ihan vaihtamisen ilosta vai onko jottain aihettakin?
Onko turboa tulossa vai eikö meinaa ö-paineet riittää?
Vapari 200reessä mahtaa piisata vakiolaakerit pikku ruuvauksenkin jälkeen.
Muista pitää pokka siinä tiskillä hintaa kysyessä, turbon laakerit on hieman tyyriimpiä.
Jos hommaan lähdet, niin harkitse runkolaakerien vaihtoa samalla.
Ainakin jos motiivina on kadonneet paineet.
Ruuvaamisen iloa vaan rojektille!
Onko turboa tulossa vai eikö meinaa ö-paineet riittää?
Vapari 200reessä mahtaa piisata vakiolaakerit pikku ruuvauksenkin jälkeen.
Muista pitää pokka siinä tiskillä hintaa kysyessä, turbon laakerit on hieman tyyriimpiä.
Jos hommaan lähdet, niin harkitse runkolaakerien vaihtoa samalla.
Ainakin jos motiivina on kadonneet paineet.
Ruuvaamisen iloa vaan rojektille!

Pro HVM