W204 cdi 220 vm 08. hehkureleen sijainti
W204 cdi 220 vm 08. hehkureleen sijainti
Ruvennut auton käynnistyksen jälkeen jäämään hehkun merkkivalo palamaan ja hehkut vaihdettu uusiin, joten syyllinen lienee hehkurele. Mistä hitosti tuo löytyy? Koittanut konehuoneesta etsiä vaan ei löydy. Saa välillä startata aika pitkään, että hörähtää. Tarvitseeko cdi kone hehkutusta jo parin asteen pakkasella vai onko tuossa hehkureleen lisäksi vielä muutakin vikaa. Entistä rapeaa ranskalaista ei tarvinnut edes -10 asteessa hehkutella vaan sai suoraan pyöräyttää käyntiin. Lämpimänä hurahtaa kyllä laakista käymään.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
-
Alakautta siihen pääsee käsiksi,hankalassa paikassa imusarjan alapuolelta löytyy.
Itse rele oli helppo irrottaa mutta liitin teetti vähän enemmän töitä,kun ei mahdu oikein kaksin käsin työskentelemään.
Mulla oli sama homma,ensin kaikki hehkut vaihtoon seuraavaksi hehkurele sitten vasta rupes toimimaan oiken.
Itse rele oli helppo irrottaa mutta liitin teetti vähän enemmän töitä,kun ei mahdu oikein kaksin käsin työskentelemään.
Mulla oli sama homma,ensin kaikki hehkut vaihtoon seuraavaksi hehkurele sitten vasta rupes toimimaan oiken.
Sulakkeen haku reissun jälkeen autosta noustessa tuoksahti diiseli aika vahvasti nokkaan eli taitaapi vuotaa jostain. Eli useempi vika alla yhtä aikaa varmaan selittää tuon pitkän vieterin käynnistäessä. Nopeasti vilkasin suuttimien ympäristön. Kuivalta näytti, mutta pa-suodattimen luona oli selvästi märkää. Suodatin tai sen letkut ei vuoda, jostain muualta ruiskii siihen. No huomenna valosalla täytyy jatkaa tutkimuksia