Tervehdys palstalaiset. On tullut luettua jonkun verran ja nyt sitten rekisteröidyttiin johtotähtien omistajien foorumeillekin.
Raskoneella kävin luetuttamassa vikakoodit *:lla turbon toimimattomuuden takia tässä vikakoodit:
-P1470-004 ahtopaineen säätöventtiili
-P1470-008 ahtopaineen säätöventtiili
-P1470-ahtopaineen säätö, ahtopaine liian pieni.
Perjantaina vaihdoin ahtopaineen säätimen, imuilman lämpömittarin, ahtopaineen tunnistimen, alipaineventtiilin(jonka ansiosta turbo toimi koelenkin ajan)
Lauantaina turbo jälleen pois pelistä,
Laitoin auton käyntiin ja laitoin mittarin ahtopaineen säätimeen kiinni, ei tapahdu mitään, mutta kun tulppasi alipainesuodattimen niin paineet alkoi nousemaan.
alipaineistin 1 bar alipainepuolen, korjasin vuodot ja painepuolen vastaavasti painoin egr venttiliä (jonka myös putsasin) vasten 1 barilla, egr muuten vuotaa siitä nostovivusta sinne nostomekanismiin päin.
Ilmamassamittarin piuhat otin pois auton ollessa käynnissä ei vaikutusta tyhjäkäyntiin tai ajoon.
T. Mikael/ nolnelyks5489nelnelnel
W902 ahtopaineet hukassa
Re: W902 ahtopaineet hukassa
Kuullostaa oudolta. Onko kysees nelisylinterinen muuttori?
Re: W902 ahtopaineet hukassa
5 sylinterinen 2.,7 motilla
mutta laitoin uuden egr venttiilin tilaukseen kun siitä nostovivun juuresta vuosi eikä sitä saa purettuakaan ilman lekaa ja rälläkkää
mutta laitoin uuden egr venttiilin tilaukseen kun siitä nostovivun juuresta vuosi eikä sitä saa purettuakaan ilman lekaa ja rälläkkää
Re: W902 ahtopaineet hukassa
selkeetä vikaaa ahdin jumissa paskaa sisällä aja fortet sisää nii saat puhtiaAkkujokku kirjoitti: ↑15.10.2023 16:06 Tervehdys palstalaiset. On tullut luettua jonkun verran ja nyt sitten rekisteröidyttiin johtotähtien omistajien foorumeillekin.
Raskoneella kävin luetuttamassa vikakoodit *:lla turbon toimimattomuuden takia tässä vikakoodit:
-P1470-004 ahtopaineen säätöventtiili
-P1470-008 ahtopaineen säätöventtiili
-P1470-ahtopaineen säätö, ahtopaine liian pieni.
Perjantaina vaihdoin ahtopaineen säätimen, imuilman lämpömittarin, ahtopaineen tunnistimen, alipaineventtiilin(jonka ansiosta turbo toimi koelenkin ajan)
Lauantaina turbo jälleen pois pelistä,
Laitoin auton käyntiin ja laitoin mittarin ahtopaineen säätimeen kiinni, ei tapahdu mitään, mutta kun tulppasi alipainesuodattimen niin paineet alkoi nousemaan.
alipaineistin 1 bar alipainepuolen, korjasin vuodot ja painepuolen vastaavasti painoin egr venttiliä (jonka myös putsasin) vasten 1 barilla, egr muuten vuotaa siitä nostovivusta sinne nostomekanismiin päin.
Ilmamassamittarin piuhat otin pois auton ollessa käynnissä ei vaikutusta tyhjäkäyntiin tai ajoon.
T. Mikael/ nolnelyks5489nelnelnel
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: W902 ahtopaineet hukassa
vuoto alipainelinjassa
missä kohdin(egr kalvo)
vain sotkee systeemin
mistä sitten hyvinkin tulee säädin herjaa
ja lopuksi tuo ahtopainen liian alhainen herja
tuskinpa on kyse mistään ahtimen tukoisuudesta tms
muutenkan itse ahtimesta, varsinkaan jos välillä toimii ja välillä ei
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Re: W902 ahtopaineet hukassa
kyllä siellä alipainelinjassa vuoto oli, vaikka ei näkynyt kun alipaineistin sen
Itseasiassa siitä alipaineen säätimestä Eli se mistä lähtee letkut alipainepumpulle, ahtopaineen säätimelle ja ehkä egr venttiille? Niin tätä egr letkua ei ollut ollenkaan
Ps. Auto ostettu huutokupasta
Itseasiassa siitä alipaineen säätimestä Eli se mistä lähtee letkut alipainepumpulle, ahtopaineen säätimelle ja ehkä egr venttiille? Niin tätä egr letkua ei ollut ollenkaan
Ps. Auto ostettu huutokupasta