Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Itärajalla lauhtui kelit -17 paikkeille.
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..
Sopivaa tehdä huoltohommia kylmässä tallissa.
Jarrut alkoi ravistamaan, vaihdoin levyt ja palat eteen.
Huoltokirjan mukaan palat vaihdettu vuoden 18 syksyllä
mittarilukemassa 124300, nyt 225100
Levyt kai alkuperäiset.
Uudet liki 29 mm paksut, nämä oli n.25 mm.
Ensimmäinen puoli meni harjoitellessa, toisella aikaa
meni enää 24 min, viileä keli jouduttaa..
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Seuraavaksi voit tulla tänne lämpöseen talliin, niin voi tehdä rauhassa
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Hyvä homma , jostain syystä kaikki ylimääräinen tulee aina kun on kylmimmät kelit.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Tänään kävin konttorilla hakemassa vuoden ajoaikaa.
Heittämällä läpi taas, kattelin etukäteen että valot toimii.
Menikin tarkalle kun muistelin että leima loppuu toukokuun alussa, mutta oliskin loppunut tänään.
Auto ollut nyt minulla pari vuotta ja n.20 000 km tullut ajeltua.
Muuta laittoa ei ollut kuluneen vuoden aikana kuin nuo etujarrut ja taisi mennä pari polttimoa noista katolla olevista pitkistä.
Heittämällä läpi taas, kattelin etukäteen että valot toimii.
Menikin tarkalle kun muistelin että leima loppuu toukokuun alussa, mutta oliskin loppunut tänään.
Auto ollut nyt minulla pari vuotta ja n.20 000 km tullut ajeltua.
Muuta laittoa ei ollut kuluneen vuoden aikana kuin nuo etujarrut ja taisi mennä pari polttimoa noista katolla olevista pitkistä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Ilmeisen luotettavia nämä Amarokit myös paljon parjatulla 2.0 bitdi:llä Söikö se aikasempi alkupään malli öljyä? Viime viikolla hukkasin 6v palvelleen T4 Transportterin pois ja meinasin alkuun tilalle T5.1 mallia, mutta nyt on mielenkiinto kääntyny enemmän Amarokkia kohtaan kun ei sitä tavaran rahtaamista älyttömiä ole.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Joo, se 163 heppanen vei öljyä vastaavilla kilometreillä. Vaihtovälillä piti lisätä. Tässä 180 hp.mallissa ei tarvitse lisätä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Muistaakseni jossain ollut juttua että 2013 tullu jotain päivitystä nuihin tuplaturbo koneisiin juurikin öljynkulutuksen takia Näkyyhän nuita olevan mopommalla (1ahdin) 140heppasella koneellakin mutta vähemmän tarjolla (välttäis varmaan minun ajoilla )
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Re: Kilanderin Amarok -osa 3-nyt DC Canyon-14
Kyllä se tuommoinen kevyessä ajossa varmaan asiansa ajaa.
Vetokoukun tarve ollut jotenkin kasvamaan päin, ja hassusti nykyään on paljon autoja millä ei saa vetää mitään.
Meidänkin pihasta sellaisia löytyy pari kappaletta.
Kyllä kyrsii kun coupe mallisiin CLS; iin ei saa vetokoukkua.
Isolla dieselpadalla olis kyllä hyvä vetoauto. Pari semmoista koukullista näkynyt myynnissä, mutta eipä niillä saa laillisesti kulettaa kuin polkupyörää.
Vapun tienoilla oli vapaata ja silloin liikkui poikkeuksellisesti puuta tontilta poispäin, pihakuuset kovia kasvamaan, täytyy välillä oksia raksia.
Kolme tuommoista kuormaa vein haketettavaksi.
Vetokoukun tarve ollut jotenkin kasvamaan päin, ja hassusti nykyään on paljon autoja millä ei saa vetää mitään.
Meidänkin pihasta sellaisia löytyy pari kappaletta.
Kyllä kyrsii kun coupe mallisiin CLS; iin ei saa vetokoukkua.
Isolla dieselpadalla olis kyllä hyvä vetoauto. Pari semmoista koukullista näkynyt myynnissä, mutta eipä niillä saa laillisesti kulettaa kuin polkupyörää.
Vapun tienoilla oli vapaata ja silloin liikkui poikkeuksellisesti puuta tontilta poispäin, pihakuuset kovia kasvamaan, täytyy välillä oksia raksia.
Kolme tuommoista kuormaa vein haketettavaksi.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----