Ja onkohan syytä varata aika mielenterveystoimistolta, ku mersus selvästi kierrokset alenee justiin pitkillä tai jos rätkäsee takalasin lämppärin päälle
Laturi
Laturi
Meinaa ikävästi virta kadota jos pitää pitkillä ajaa/monta hilavitkutinta on päällä samaan aikaan. Elikkäs otanko laturin pois ja isken uuden tilalle vai vieläkö noihin 2000-luvulla kehtaa hiiliä vaihtaa jos vastakappale näyttää kelvolliselta? 
Ja onkohan syytä varata aika mielenterveystoimistolta, ku mersus selvästi kierrokset alenee justiin pitkillä tai jos rätkäsee takalasin lämppärin päälle
  Siis kun paikalla seisoes koittaa
			
			
									
									Ja onkohan syytä varata aika mielenterveystoimistolta, ku mersus selvästi kierrokset alenee justiin pitkillä tai jos rätkäsee takalasin lämppärin päälle
123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
						- veskola
 - V-klasse-spesialisti
 - Viestit: 1589
 - Liittynyt: 30.9.2005 10:45
 - Paikkakunta: Turun tienoo
 - Viesti:
 
Re: Laturi
Samantyyliset laturit niissä on kuin vähän vanhemmissakin...jossain toisella forumilla on justiinsa juteltu noista latureista ja niiden korjaamisen mielekkyydestä.  
 
Kyllä mä sen oman -97 mallisen boshin korjasin ja hyvä tuli, on kestänyt jo jonkun tonnin ajoa.
Se vastakappale tuskin näyttää kelvolliselta...
Kierrosten lasku johtuu laturin aiheuttamasta lisäkuormasta, tuohon auttaa holset ja mynäpumppu
			
			
									
									
						Kyllä mä sen oman -97 mallisen boshin korjasin ja hyvä tuli, on kestänyt jo jonkun tonnin ajoa.
Se vastakappale tuskin näyttää kelvolliselta...
Kierrosten lasku johtuu laturin aiheuttamasta lisäkuormasta, tuohon auttaa holset ja mynäpumppu
Miks se panssari pitää irroittaa??Rässi66 kirjoitti:Ainaki Boschilaisen W124 hiiilien ja säätimen vaihto kannattaa, 2 ruuvia vaan.
Nopee homma. Sen pohjapanssarin irrotuksen jälkeen tosin...
Yläkautta omaani vaihdoin.(tosin tuohan taitaakin olla pensamalli)
Taitaa olla öljypolttimessa erilailla laturi
Siinä on sen TURBOn putket eessä.Jani kirjoitti:Miks se panssari pitää irroittaa??Rässi66 kirjoitti:Ainaki Boschilaisen W124 hiiilien ja säätimen vaihto kannattaa, 2 ruuvia vaan.
Nopee homma. Sen pohjapanssarin irrotuksen jälkeen tosin...
Yläkautta omaani vaihdoin.(tosin tuohan taitaakin olla pensamalli)
Taitaa olla öljypolttimessa erilailla laturi
Tosin ne saa pois näppärästi, mutta itellä oli muutenkin pohjapanssari irti startin rempan takia.
Starttia ei vissin vaiha yläkautta ees liuotinkäyttöisiin koneissin?
Pro HVM
						Re: Laturi
Semmoseksi kyllä epäilin, ei vain oo VAG-yhtymän tuotteiden kans ikinä tommosta havainnu, tosin ne on kyllä ollu bensakoneitaveskola kirjoitti:Kierrosten lasku johtuu laturin aiheuttamasta lisäkuormasta, tuohon auttaa holset ja mynäpumppu
Pikanen vilkasu KL-varaosiin vahvisti ruuvaamisen autuutta, vaihtolaturi 185€, säädin+hiilisarja 15€
123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
						- veskola
 - V-klasse-spesialisti
 - Viestit: 1589
 - Liittynyt: 30.9.2005 10:45
 - Paikkakunta: Turun tienoo
 - Viesti:
 
Re: Laturi
Kannattaa vaihtaa suosiolla se liukurengas ja laakerit (2 kpl) sekä hiilet, ne ovat ne kulutusosat, säätimessä tuskin on mitään vikaa mutta mikäli hiliä ei jaksa vaihtaa säätimeen niin maksaa sen kympin ylimäärästä.
			
			
									
									
						No niin, eihän näitä enää kukaan rassaa, ku onnenkoira välittää mesevelihintaan. Nyt kun otan vanhan pois ja isken uuden tilalle ja käytän sen 10 tuntia 
  mikä olis kulunu yritys/erehdys menetelmällä suoritettuun laturin tehdaskunnostukseen  
  lapsukaisten kanssa vietettyyn laatuaikaan,  yhteiskuntaki säästää tulevaisuures pienenpinä ALASO (AnkaranLapsuudenAiheuttamatSyrjäytymisOngelmat) -kuluina  
			
			
									
									123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
						