EGR:n eliminointi?
EGR:n eliminointi?
kyseessä OM605, imusarja ja ahtoputket ikävän gaggaiset sisäpuolelta. Tulikin mieleen jos tuo takaisinkierrätyksen voisi "jumituttaa" kuinka tuo onnistuu, niin että inssi ei vedä hernettä nenukkaansa?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Helppo tapa eliminoida EGR on ostaa kuumuuden kestävää leikattavaa tiivistettä ja tehdä ns. "sokea" tiiviste siihen egr-mokkulan ja imusarjan väliin. Eli vain ahtoputkelle tehdä se iso reikä, mutta alempi egr:n reikä jättää umpinaiseksi.
Huomioitavaa kuitenkin on tuossa egr:n tukkimisessa että järjestelmä huomaa kun egr on tukittuna ja pökkää vikatilaa päälle. Egr pitää koodauttaa pois järjestelmästä. Omastani moisen turhuuden pois kytki M.Karala lastutuksen yhteydessä.
Huomioitavaa kuitenkin on tuossa egr:n tukkimisessa että järjestelmä huomaa kun egr on tukittuna ja pökkää vikatilaa päälle. Egr pitää koodauttaa pois järjestelmästä. Omastani moisen turhuuden pois kytki M.Karala lastutuksen yhteydessä.
Ei näissä vanhanliiton vehkeissä tunneta vikatilojaKris kirjoitti:
Huomioitavaa kuitenkin on tuossa egr:n tukkimisessa että järjestelmä huomaa kun egr on tukittuna ja pökkää vikatilaa päälle. Egr pitää koodauttaa pois järjestelmästä. Omastani moisen turhuuden pois kytki M.Karala lastutuksen yhteydessä.

Tosin Karalan "pakeilla" on suunnitelmissa käydä...
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89