ECU automaatti vs. manuaali/ auto käynnissä mutta...
ECU automaatti vs. manuaali/ auto käynnissä mutta...
No nii semmonen kyssäri ois että voiko laittaa automaattivaihteisesta (c180 -95) ECUn manuaalivaihteiseen? Olis tiedossa tuommonen automaattikampe mistä saattas saada ostettua tarvittavat romppeet tuohon omaan.
Viimeksi muokannut Mäcciz, 20.2.2011 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuonikäisessähän on ihan mekaaninen automaatti jotta tuskin mitään kummia on eritavalla jos vertaa manuaalin poksiin.
Testerillä kun katsoo asetuksia niin sieltä löytyy että onko manuaali vai automaatti, mutta käytännön merkitystä sillä ei liene. Senkin pystyy tarvittaessa vaihtamaan.
Testerillä kun katsoo asetuksia niin sieltä löytyy että onko manuaali vai automaatti, mutta käytännön merkitystä sillä ei liene. Senkin pystyy tarvittaessa vaihtamaan.
Tähdellisen parantola
no niin päivitelläämpä vähän tilannetta. Ostin pelkän boksin 180 automaatista, näytti olevan Siemenssin boksi alkujaan tässä oli Boschin. Eipä siinä boksi paikalleen ja kauhun sekaisin tuntein kokeileen avaimesta, no kato prkl sehän posahti käyntiin
, mutta sitten autossa ei ole minkäänlaista tyhjäkäyntiä. Olen yrittäny opettaa kaasua, mutta ei minkäänlaista vaikutusta. Kylmänä kun laittaa kayntiin ja antaa kaasua oireilee niinkuin tukehtuisi ja putkessa pari kertaa on jopa posahdellut
tämä kai viittaa että saa liikaa bensaa
Auto pelaa ajossa todella hyvin ei minkäälaisia nykimisiä tai rykimisiä sun muita, vetää todella hyvin. Pitää vissiin viedä johonkin koneen nokkaan ja katsoa antaako se mitään vikoja
Vai voisiko tuo johtua siitä että boksi on 1,8:sta ja mulla on 2,0 

- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Olikohan tossa mallisa joku itse oppineisuus juttu tyhjä käynnile/seokselle, jos niin toden näköisesti siitä kiinni ettäMäcciz kirjoitti:no niin päivitelläämpä vähän tilannetta. Ostin pelkän boksin 180 automaatista, näytti olevan Siemenssin boksi alkujaan tässä oli Boschin. Eipä siinä boksi paikalleen ja kauhun sekaisin tuntein kokeileen avaimesta, no kato prkl sehän posahti käyntiin, mutta sitten autossa ei ole minkäänlaista tyhjäkäyntiä. Olen yrittäny opettaa kaasua, mutta ei minkäänlaista vaikutusta. Kylmänä kun laittaa kayntiin ja antaa kaasua oireilee niinkuin tukehtuisi ja putkessa pari kertaa on jopa posahdellut
tämä kai viittaa että saa liikaa bensaa
Auto pelaa ajossa todella hyvin ei minkäälaisia nykimisiä tai rykimisiä sun muita, vetää todella hyvin. Pitää vissiin viedä johonkin koneen nokkaan ja katsoa antaako se mitään vikoja
Vai voisiko tuo johtua siitä että boksi on 1,8:sta ja mulla on 2,0
ei ala oppimaan uutta,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä