ECU automaatti vs. manuaali/ auto käynnissä mutta...

Vastaa Viestiin
Mäcciz

ECU automaatti vs. manuaali/ auto käynnissä mutta...

Viesti Kirjoittaja Mäcciz »

No nii semmonen kyssäri ois että voiko laittaa automaattivaihteisesta (c180 -95) ECUn manuaalivaihteiseen? Olis tiedossa tuommonen automaattikampe mistä saattas saada ostettua tarvittavat romppeet tuohon omaan.
Viimeksi muokannut Mäcciz, 20.2.2011 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ainkin uudemissa täytty ECU:le uuden "toisen" kertoa onko mikä laatiko
jos on eri laatiko kuin on ollut osan luovutajasa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Mäcciz

pitäsköhän tuota ottaa riski ja ostaa ne osat :roll:
tapio89
ohjelmoija

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Tuonikäisessähän on ihan mekaaninen automaatti jotta tuskin mitään kummia on eritavalla jos vertaa manuaalin poksiin.
Testerillä kun katsoo asetuksia niin sieltä löytyy että onko manuaali vai automaatti, mutta käytännön merkitystä sillä ei liene. Senkin pystyy tarvittaessa vaihtamaan.
Tähdellisen parantola
Mäcciz

eli pitääpä alkaa soitteleen niistä osista. Pistetäänpä tilanne tietoja ku osat on paikallaan.
Mäcciz

no niin päivitelläämpä vähän tilannetta. Ostin pelkän boksin 180 automaatista, näytti olevan Siemenssin boksi alkujaan tässä oli Boschin. Eipä siinä boksi paikalleen ja kauhun sekaisin tuntein kokeileen avaimesta, no kato prkl sehän posahti käyntiin :shock: , mutta sitten autossa ei ole minkäänlaista tyhjäkäyntiä. Olen yrittäny opettaa kaasua, mutta ei minkäänlaista vaikutusta. Kylmänä kun laittaa kayntiin ja antaa kaasua oireilee niinkuin tukehtuisi ja putkessa pari kertaa on jopa posahdellut :shock: tämä kai viittaa että saa liikaa bensaa :roll: Auto pelaa ajossa todella hyvin ei minkäälaisia nykimisiä tai rykimisiä sun muita, vetää todella hyvin. Pitää vissiin viedä johonkin koneen nokkaan ja katsoa antaako se mitään vikoja :?: Vai voisiko tuo johtua siitä että boksi on 1,8:sta ja mulla on 2,0 :?:
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Mäcciz kirjoitti:no niin päivitelläämpä vähän tilannetta. Ostin pelkän boksin 180 automaatista, näytti olevan Siemenssin boksi alkujaan tässä oli Boschin. Eipä siinä boksi paikalleen ja kauhun sekaisin tuntein kokeileen avaimesta, no kato prkl sehän posahti käyntiin :shock: , mutta sitten autossa ei ole minkäänlaista tyhjäkäyntiä. Olen yrittäny opettaa kaasua, mutta ei minkäänlaista vaikutusta. Kylmänä kun laittaa kayntiin ja antaa kaasua oireilee niinkuin tukehtuisi ja putkessa pari kertaa on jopa posahdellut :shock: tämä kai viittaa että saa liikaa bensaa :roll: Auto pelaa ajossa todella hyvin ei minkäälaisia nykimisiä tai rykimisiä sun muita, vetää todella hyvin. Pitää vissiin viedä johonkin koneen nokkaan ja katsoa antaako se mitään vikoja :?: Vai voisiko tuo johtua siitä että boksi on 1,8:sta ja mulla on 2,0 :?:
Olikohan tossa mallisa joku itse oppineisuus juttu tyhjä käynnile/seokselle, jos niin toden näköisesti siitä kiinni että
ei ala oppimaan uutta,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 sähkö”