Mistä tietää onko C:ssä lukkoperä?
Mistä tietää onko C:ssä lukkoperä?
Niin, onko noihin Saksan avensiksiin tavallista lukkoperää tarjolla? Vai onko ainoa vaihtoehto ASD? Asiahan selviäisi toki tunkkaamalla auto ylös ja pyörittelemällä pyöriä, mutta näin kysymällä taitaa päästä helpommalla.
On vaan herättänyt kummastusta kun se reiskaa aina kahdella pyörällä kun sorateiden virtuoosi kiihdyttää itsensä ekstaasiin.
Ajattelin vaan jos tässä vaikka vaihtaisi sinne voiteet jossain välin. Olisi hyvä tietää pitääkö sinne laittaa pitovoidetta.
Edit: Siis onko perissä jotain ulkoista eroavaisuutta josta asian voisi todeta. Ja niitä koodeja en käy pänttäämään.
On vaan herättänyt kummastusta kun se reiskaa aina kahdella pyörällä kun sorateiden virtuoosi kiihdyttää itsensä ekstaasiin.
Ajattelin vaan jos tässä vaikka vaihtaisi sinne voiteet jossain välin. Olisi hyvä tietää pitääkö sinne laittaa pitovoidetta.
Edit: Siis onko perissä jotain ulkoista eroavaisuutta josta asian voisi todeta. Ja niitä koodeja en käy pänttäämään.
Otappa HVM ceehen tankki täyteen ja lähde etsimään pikitietä jostain, pienikin pätkä riittää.
Kunnantalon piha on hyvä paikka aloittaa etsinnät, sinne sitä asfalttirahaa on varminmmin riittänyt.
Löytyi? Hyvä.
Tyyrää cee sinne asfaltin reunaan sillai poikittain jotta toinen 255/55-18 takapallo on piellä ja toinen sepelillä.
Kato että eessä päin on jonkinvverran vappaata tillaa enne mittausta.
Nytpä paadutat mieles/kovetat luontos ja vetaset hieman sutia.
Sitte auto seis ja tutkimaan tuloksia:
- sepeli pöllynnyt, asfaltilla ei jälkeäkään >> ei lukkoa
- sepeli pöllynnyt, asfaltilla kummiviivaa >> lukkoperä
- sepeli pöllynnyt kahdestakin paikkaa, asfaltilla ei jälkeäkään >> auto liiaksi mehtässä, luikko ohojeet kunnolla?
Kunnantalon piha on hyvä paikka aloittaa etsinnät, sinne sitä asfalttirahaa on varminmmin riittänyt.
Löytyi? Hyvä.
Tyyrää cee sinne asfaltin reunaan sillai poikittain jotta toinen 255/55-18 takapallo on piellä ja toinen sepelillä.
Kato että eessä päin on jonkinvverran vappaata tillaa enne mittausta.
Nytpä paadutat mieles/kovetat luontos ja vetaset hieman sutia.
Sitte auto seis ja tutkimaan tuloksia:
- sepeli pöllynnyt, asfaltilla ei jälkeäkään >> ei lukkoa
- sepeli pöllynnyt, asfaltilla kummiviivaa >> lukkoperä
- sepeli pöllynnyt kahdestakin paikkaa, asfaltilla ei jälkeäkään >> auto liiaksi mehtässä, luikko ohojeet kunnolla?
Pro HVM
onko siinä ceen mittaristossa sellaista keltaista kolmiota??
Eli syttyykö valo silloin kun sutiii??
Jos ei syty niin ei oo ASD:ta eikä ASR:rrää, ovatten muistaakseni noisaa olleet lisävarusteita(pitäis olla koodit kanatkoetissa) eikä saanut kuin tomaatin yhteydessä(ellen ny ihan väärin muista) Toi Rässin ohje on myös hyvä. Ceen pitäisikin sutia kahdella renkaalla hiekalla , mutta tääs jäällä yhdellä, eli kuskinpuoleisella renkaalla. älä kysy miks näin se vaan on.(muistan tämän lukeneeni jonkun lehden testistä)
Eli syttyykö valo silloin kun sutiii??
Jos ei syty niin ei oo ASD:ta eikä ASR:rrää, ovatten muistaakseni noisaa olleet lisävarusteita(pitäis olla koodit kanatkoetissa) eikä saanut kuin tomaatin yhteydessä(ellen ny ihan väärin muista) Toi Rässin ohje on myös hyvä. Ceen pitäisikin sutia kahdella renkaalla hiekalla , mutta tääs jäällä yhdellä, eli kuskinpuoleisella renkaalla. älä kysy miks näin se vaan on.(muistan tämän lukeneeni jonkun lehden testistä)
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ja jonkunlaaisa paineputkiakin sinne perään pitäisi mennä....ekkös sen S:n perän joskus tutkinu justiin näiden putkien osalta.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Voimaileva kalumies on ainoa joka tajusi kysymyksen. Kyllä minä ASR: ja ASD:n tiedän ja ASR:n omistankin. Kysyn uudelleen:
Onko mersuun kitkalukkoa tarjolla? En puhu ASR:stä enkä ASD:stä.
Semmonen lukko niinku vaikka -74 SR Asconassa? Hakeeko rautalankaa?
Ja kassikos se sitten vaihtaa tasauspyörästöön rattaat jahka asfalttia löytyy? Kuulostaa nimittäin aiikas hyvälle konstille rilauttaa lukoton peppu.
ÄLDEE: ASR-peppaan ei mene putkia, luisto estetään jarruilla. Perä on ihan tavallinen ja lukoton. Pääsipäs kuittaamaan kerrankin.
Onko mersuun kitkalukkoa tarjolla? En puhu ASR:stä enkä ASD:stä.
Semmonen lukko niinku vaikka -74 SR Asconassa? Hakeeko rautalankaa?
Ja kassikos se sitten vaihtaa tasauspyörästöön rattaat jahka asfalttia löytyy? Kuulostaa nimittäin aiikas hyvälle konstille rilauttaa lukoton peppu.
ÄLDEE: ASR-peppaan ei mene putkia, luisto estetään jarruilla. Perä on ihan tavallinen ja lukoton. Pääsipäs kuittaamaan kerrankin.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu tajusin ....eikös ASD ole lukkoperä vai haeskelekko mekaanista lukkoa...mun coupessa vm - 67 oli tällaanen Differentialsplit...perä.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Juu, tihverentialslip 476 välttää hyvin termiksi. Ilimottele sitten kun vastaat, vaihtoehdot ovat:Lucky-Dog kirjoitti:Juu tajusin ....eikös ASD ole lukkoperä vai haeskelekko mekaanista lukkoa...mun coupessa vm - 67 oli tällaanen Differentialsplit...perä.
-Kyllä
-Ei
-Repäseppä kimonos
oootellaan....
No minähä laitoin että sutaset VÄHÄSEN vaan. Kyllä se sen kestää.HVM kirjoitti:Ja kassikos se sitten vaihtaa tasauspyörästöön rattaat jahka asfalttia löytyy? Kuulostaa nimittäin aiikas hyvälle konstille rilauttaa lukoton peppu.
Ja jos hajoo niin tuo tänne, tehdään rouvalle talviajoon racing-fiilis ns. kemppilukolla.
Tv. Yst. Terv. Köh.Nimim. "Rälläköidään ravakka rapula"
PS. kalsarikuvista päätellen itelläs on lukoton peppu rilahtanut.
Pro HVM
No juu, annetaan sen kempin lukon olla toistaiseksi, se lennättää sisäkurvin pyörästä nastat hiiteen. On sitä tullut kokeiltua useammassakin autossa, urheilullisin näistä -78 Morris Marina 1800TC. Kiva sillä kempillä on kyllä ajaa, etenkin peruuttaa viettävällä kaupan parkkipaikalla kahden auton välissä.Rässi66 kirjoitti:No minähä laitoin että sutaset VÄHÄSEN vaan. Kyllä se sen kestää.HVM kirjoitti:Ja kassikos se sitten vaihtaa tasauspyörästöön rattaat jahka asfalttia löytyy? Kuulostaa nimittäin aiikas hyvälle konstille rilauttaa lukoton peppu.
Ja jos hajoo niin tuo tänne, tehdään rouvalle talviajoon racing-fiilis ns. kemppilukolla.
Tv. Yst. Terv. Köh.Nimim. "Rälläköidään ravakka rapula"
PS. kalsarikuvista päätellen itelläs on lukoton peppu rilahtanut.
Omasta perästä lukko on rilahtanut, siinä olet oikeassa.
Rälläköinti kiinnostaa kyllä kovastikin. Katsellaan, mitä tässä keksittäisiin, ja milloin?