Mitäs lähtisin tutkimaan jahka päivä valakiaa

En ole vielä tutkinu (tuhonnu mitään)

felmit kirjoitti:oisko hehku mykkä
Kiitoksia jälleen, katotaan jahka hiihtolomalla innostus jos ei ennemmin kerkee.....felmit kirjoitti:releelle tulee johto, josta kaikki voi mittailla.
Ohmi alueella, pitäisi löytyä tasaisia arvoja
Edellinenkin pääsee hyvään kotiin ja saa huolella rakennetun ST myllyn jos hyvin käy....Köster kirjoitti:Kiitoksia jälleen, katotaan jahka hiihtolomalla innostus jos ei ennemmin kerkee.....felmit kirjoitti:releelle tulee johto, josta kaikki voi mittailla.
Ohmi alueella, pitäisi löytyä tasaisia arvoja
Tai ala muuten vaan omia aikojaan toimimaan normaalisti......
5-6 pytyn syötötkin haiskahtaa ontuvan joutokäynnillä ,joten varmaa toimintaa noista ei selvinnyt.. käynnistyy kyllä. Sittempä pumpun vaihon yhteydessä vois hehkutkin samantien laitella, jotta olis käynti kylmänäkin tasasempi.
ST- ei vielä......mutta semmonen piristetty vakiopumppu olis vähän hakusessa jahka taalat täsmää. Lieneekö fiksumpi kuin kunnostella nykyistä yli 500 000km ajettua?
Juu, nuo oireet johtui hehkun rikkoontumisesta.....
Sorry, on vastaus unohtunut vaan parempi myöhään jos jollakin samat ongelmat saa vihjeen.
Nyt jo samankaltainen puolivuotta uudempi vähemmän ajettu (n.300tkm perstuntumalla) alla ja toivottavasti meno jatkuu...
Niin, se kärry oli 300D Turbo -92 sedan ja automaatti hieman kauniimpi original pikku mausteilla.