Tuosta ratin lonksumisesta jossain jo mainitsin, tänä aamuna oli tavallista kovempi. Yleensä starttaamisen jälkeen eka pyöräytys, vallankin aamun ekan startin jälkeen. Tulee toisinaan ihan ajossa, välillä taas ei kolahtele missään vaiheessa.
Eli kun rattia kääntää jompaankumpaan suuntaan yli 90 astetta, kuuluu kolahtava ääni ja ratissa selkeästi hetkellinen väljyys, vähä niinku hyppäis parin rattaan yli, paremmin osaa selittää. Sitten ku kääntämistä jatkaa se katoaa. Muutoin ratista heilutellessa ja väännellessä ei väljyyksiä tunnu. Tukivarret edelleen välyksettömät. Itse kolahdusta hankala paikantaa, mutta kuulostaisi tulevan tuolta rattiputken suunnalta suoraan edestä.
Auton alle ku pääsin niin heiluttelin kaikkee mikä alta käsiin osui. Tuo kuvassa ympyröity osa klonksuu tuosta nuolen osoittamasta liitoksesta. Sen mitä sain kokeiltua niin ristikossa ei väljää.

Muutahan tästä nyt ei osaa sanoa, ku et oon ihan varma että tähän ei ne takajousipallot vaikuta..