w124 300d ahdistus
w124 300d ahdistus
Onko tuosta vaparista mahdollista rakentaa yhtä kestävä kuin orkkis 300 turbo koneesta paljon kustannuksia tulee pelkän koneen muuttamisesta vastaavaksi tai paremmaksi? Onko esim noissa samanlaiset sisuskalut. olen lukenut melkein kaikki keskustelut mutta en saanut vastausta noihin. Öljysuihkut sun muut hilppeet.
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2343
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
http://www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp?TP ... 90&Cat=506
http://www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp?TP ... 30&Cat=501
Vertaa siitä.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp?TP ... 30&Cat=501
Vertaa siitä.

En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Re: w124 300d ahdistus
Alakerta on erilainen. Vaparista on kallis tehdä turbokonetta vastaavaa. Eroa on mm. männissä, veiveissä, öljynkierrossa(öljysuihkut, öljypumppu, öljynjäähdytys...), myös kansi on erilainen osittain.Tonis kirjoitti:Onko tuosta vaparista mahdollista rakentaa yhtä kestävä kuin orkkis 300 turbo koneesta paljon kustannuksia tulee pelkän koneen muuttamisesta vastaavaksi tai paremmaksi? Onko esim noissa samanlaiset sisuskalut. olen lukenut melkein kaikki keskustelut mutta en saanut vastausta noihin. Öljysuihkut sun muut hilppeet.
Eroja tosiaan on kuten JP edellä kertoi... männät, (männänrenkaat?)kiertokanget, kk-laakerit, kannen esikammiot. Lohkon öljysuihkut, ö-pumpun välitys, ö-suodatin jalka, öljyjäähdytys.
Noita öljysuihkuja on joku muistaakseni kokeillut vaparin lohkoon asennella.. Huonoin tuloksin.
Muut osat kyllä käy turbosta vapariin.
Noita öljysuihkuja on joku muistaakseni kokeillut vaparin lohkoon asennella.. Huonoin tuloksin.
Muut osat kyllä käy turbosta vapariin.
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940