clk 230 kompura
clk 230 kompura
mistä johtuu tyhjä käynillä antaa olla viitisen minuuttia sitten polkasee kaasua tuntuu tuhkehtuu kone ja kauhee valkeasavu tulee pakoputkesta ja sen jälkeen tipahtaa yks tai kaks pyttyy pelistä. osia on vaihettu runsaalla kädellä.
Onkosillejokuerityinensyy pitää tyhjäkäynnillä 5min? Ilmeisesti kylmää konetta käytellessä, vai tekeekö tuon vähän reippaamman ajon jälkeen käytellessä?...mutta jos ei käytä tyhjäkäynnillä, niin ongelmia ei ole?
Mikä siinä oli silloin kun kansiremontti tehtiin? Oisko kansi kuitenkin halki....

Mikä siinä oli silloin kun kansiremontti tehtiin? Oisko kansi kuitenkin halki....
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
No aika jännä...jo senkin takia, kun en noista mitään ymmärrä
Mutta olisko joku alipainevuoto/huohotus ongelma. Onkos siinä tehty mitään "tuninkia" konehuoneen puolelle....vedelty imuputkistoja, tai niihin liittyviä uusiksi yms. 


..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Syökö öljyä? Huohotin tukossa, kerää painetta moottorin sisälle ja puskee öljyä männän ohitse palotilaan josta johtuisi savutus? Jos pari sylinteriä sammuu kaasutuksen jälkeen niin oliskohan siellä ihan männissä vikaa tai jotain?
Ottaa öljytikun pois niin pääsee vähän hengittämään moottori paremmin, eikä välttämättä polta öljyä niin paljon? Pelkkää arvailua tämä on mutta järkevintä olisi varmaan tehdä puristuspainemittaus sekä ohivuotomittaus ja lukea vikakoodit. Katsoo niiden tulokset ja sitten miettii lisää jollei vika löydy.
Ottaa öljytikun pois niin pääsee vähän hengittämään moottori paremmin, eikä välttämättä polta öljyä niin paljon? Pelkkää arvailua tämä on mutta järkevintä olisi varmaan tehdä puristuspainemittaus sekä ohivuotomittaus ja lukea vikakoodit. Katsoo niiden tulokset ja sitten miettii lisää jollei vika löydy.