clk 230 kompura

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

clk 230 kompura

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

mistä johtuu tyhjä käynillä antaa olla viitisen minuuttia sitten polkasee kaasua tuntuu tuhkehtuu kone ja kauhee valkeasavu tulee pakoputkesta ja sen jälkeen tipahtaa yks tai kaks pyttyy pelistä. osia on vaihettu runsaalla kädellä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29474
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Valkea savu kertoo yleensä siitä että palotilassa olisi pakkasnestettä, mutta muutehnan nuo oireet ei oikein sovi...
wiimax.fi
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

kans remontti tehty pari vuotta sitten eikä nesteet hävvii minnekään
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Onkosillejokuerityinensyy pitää tyhjäkäynnillä 5min? Ilmeisesti kylmää konetta käytellessä, vai tekeekö tuon vähän reippaamman ajon jälkeen käytellessä?...mutta jos ei käytä tyhjäkäynnillä, niin ongelmia ei ole? :shock:


Mikä siinä oli silloin kun kansiremontti tehtiin? Oisko kansi kuitenkin halki....
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

kyl reipaan ajon jälkeenki samat oireet
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

ku tyhjäkäynti heijaa kanssa
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

tein pienen testin otin öljytikun pois annoin sen tyhjäkäynillä käyvä sen viitisen minuuttia sitten kävin polkamessa kaasua niin tul valkea savu putkesta vaan ei tipahtanu ykskään pytty pelistä taas ku laitoin tikun paikalleen heti tipahti yks tai kaks pyttyy pelistä
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

No aika jännä...jo senkin takia, kun en noista mitään ymmärrä :? Mutta olisko joku alipainevuoto/huohotus ongelma. Onkos siinä tehty mitään "tuninkia" konehuoneen puolelle....vedelty imuputkistoja, tai niihin liittyviä uusiksi yms. :roll:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

ihan tehdaan jäljiltä. muutaman letkun olen vaihtanu uuteen mitkä ovat olleet mahineet tai poikki.
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Syökö öljyä? Huohotin tukossa, kerää painetta moottorin sisälle ja puskee öljyä männän ohitse palotilaan josta johtuisi savutus? Jos pari sylinteriä sammuu kaasutuksen jälkeen niin oliskohan siellä ihan männissä vikaa tai jotain?

Ottaa öljytikun pois niin pääsee vähän hengittämään moottori paremmin, eikä välttämättä polta öljyä niin paljon? Pelkkää arvailua tämä on mutta järkevintä olisi varmaan tehdä puristuspainemittaus sekä ohivuotomittaus ja lukea vikakoodit. Katsoo niiden tulokset ja sitten miettii lisää jollei vika löydy.
pasi.r
Viestit: 9
Liittynyt: 06.10.2015 18:56

Viesti Kirjoittaja pasi.r »

tällä näkymin vika löyty bensapaineen säädin tai kampiaksilin tunnistin ku vaihoin alko käymää nätisti :lol: :roll: :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”