Murikan vasemmalla puolella tuollainen pötkylä neljällä pultilla kiinni, mikä mahtaa olla?JOS tulkitsin epc:tä oikein, niin lukkoa ei kuuluisi olla. Pihassa kolme sprinteriä ja kaikissa nuo akseliputketkin huomattavasti ohuemmat.
Sitten pitäisi selvittää välitys, lukeeko missään muualla kuin tyypikilvessä mikä on jossain tienposkessa. Epc siis kertoo sen olevan 3.727 mutta mahtaako olla edes autoon kuuluva perä ulkonäön perusteella?
Auto 400km päässä ja välityksen laskeminen ei taida onnistua.
Jos joku meseläinen omistaa lukkoperällisen sprinterin niin vilkasis näyttääkö se akseli mahdollisesti tuolta, kiitos.
WDB9036621R341557 on runkonumero.
Vertailun vuoksi normi perä
sprinter w903 perän tunnistus apuja
sprinter w903 perän tunnistus apuja
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
onko niitä tuollaisella aavikkovälitykselläki aiajai mikä herkku.jolle kirjoitti:Lukollinen taka-akseli on muistaakseni G mersun osanumerolla niin siksi saattaa olla pykälän rajumpaa tekoa.
Mulla on tallissa yksi 3.2 välityksellä oleva lukollinen akseli, se näyttää juurikin tuolta.
juu ja se välitys ilmeisesti lukee pinion akselin päässä kun raottaa vähän kardaanin laippaa niin näkee.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Se pitää olla kun on tuo 4 vaihteinen automaattiapg kirjoitti:onko niitä tuollaisella aavikkovälitykselläki aiajai mikä herkku.jolle kirjoitti:Lukollinen taka-akseli on muistaakseni G mersun osanumerolla niin siksi saattaa olla pykälän rajumpaa tekoa.
Mulla on tallissa yksi 3.2 välityksellä oleva lukollinen akseli, se näyttää juurikin tuolta.
juu ja se välitys ilmeisesti lukee pinion akselin päässä kun raottaa vähän kardaanin laippaa niin näkee.